וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האם מייקל ג'קסון חשב שהיטלר היה גאון?

עינב שיף

25.9.2009 / 19:02

לדברי הרב שמואל בוטח, בידיו 30 שעות של שיחות מוקלטות עם מלך הפופ, בהן הוא טוען שיכול היה להשפיע על היטלר, שמדונה היתה מאוהבת בו וכי הוא ביישן מכדי להציע דייט לנסיכה דיאנה

הרב שמואל בוטח, שנודע בתור רבו האישי של מייקל ג'קסון, טוען כי מייקל ג'קסון אמר באוזניו כי "היטלר היה נואם גאון. כדי לקחת כל כך הרבה אנשים ולשנות אותם לשנאה, הוא היה חייב להיות איש של שואו והוא אכן היה כזה". בוטח טוען בפני הסאן הבריטי כי יש בידיו הקלטה של הדברים אותם אמר ג'קסון.

על פי הסאן, בוטח שאל את ג'קסון האם לדעתו, במפגש בן שעה עם היטלר הוא היה מסוגל להשפיע עליו בצורה כלשהי. "בהחלט", ענה ג'קסון. "אני יודע שיכולתי. אתה חייב לעזור לאנשים כאלו, להעניק להם טיפול, ללמד אותם שבמקום כלשהו, משהו בחיים שלהם השתבש".

לטענת הסאן הרב בוטח הקליט למעלה מ- 30 שעות של שיחות עם ג'קסון, את חלקם הוא מפרסם היום תחת הכותרת "קלטות מייקל ג'קסון – אייקון טרגי חושף את נשמתו בשיחה אינטימית". ה- NME כותב כי בוטח אמר על דבריו של ג'קסון כי מדובר ב"נאיביות חסרת תקווה".

חומרים מעניינים נוספים בקלטת גורסים כי ג'קסון טען שמדונה מאוהבת בו וכי הוא ביישן מדי מכדי להציע לנסיכה דיאנה לצאת עמו לדייט. בנוסף, בוטח טוען כי ג'קסון רב עם אשתו הראשונה, ליזה מארי-פרסלי, על רקע רצונו לבקר את שני רוצחיו בני ה- 10 של הילד בן השנתיים ג'יימס בולגר. לדברי בוטח, ג'קסון היה נלהב בנוגע לפרסום הקלטות. "הוא רצה בכך נואשות", אמר בוטח, לפי ה- NME.

למה בוטל קונצרט המחווה?

בנושא אחר לגמרי, ראש עיריית וינה טוען כי המחווה המתוכננת לג'קסון בעירו בוטלה עקב ליין אפ חלש למדי, בניגוד להבטחותיו של ג'רמיין ג'קסון, אחיו של מלך הפופ. ה- BBC מדווח כי האירוע לא אורגן כמו שצריך ובליין אפ שנוצר - לא היה טעם לקיימו.

בצד השני של העולם, בלוס אנג'לס, החלה מכירת הכרטיסים המוקדמת להקרנת הבכורה של "This Is It", הסרט המתעד את החזרות למופע הקאמבק שלא יצא לפועל של ג'קסון. לטענת בכירים בחברת AEG, שהפיקה את המופע וצילמה את החומרים מהם מורכב הסרט, "This Is It" יוכיח שהחברה טיפלה בו היטב וכי לא היה לה חלק במה שהביא מאוחר יותר למותו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully