וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ננעל הפסטיבל הבינלאומי לסרטי ילדים

עינב שיף

27.9.2009 / 5:22

"זה לא אני, אני נשבע" הוא הסרט הזוכה בפסטיבל, כפי שקבע חבר השופטים. "התנינים" הוא הסרט הזוכה של צוות השופטים שהורכב מילדים לצורך הפסטיבל

"זה לא אני, אני נשבע", הוא הסרט הזוכה בפסטיבל הבינלאומי לסרטי ילדים ונוער שננעל אמש (ראשון) בסינמטק תל אביב. סרטו של הבמאי הקנדי פיליפ פאלארדו נבחר על ידי צוות של חמישה שופטים בראשות יז'י מוסקוביץ' (פולין), שקבעו כי מדובר ב"סרט נועז ולא שגרתי שמעז לעסוק בבעיה שהיא לא רק מכת מדינה אלא היום יותר ויותר מכת עולם". הסרט עוסק בליאון, ילד בן 10 אשר הוריו רבים לעתים תכופות ומביאים למשבר חריף בחייו. הסרט זכה בעבר בפרס דב הקריסטל בפסטיבל ברלין.

צוות שופטי הילדים בחר בסרט "התנינים" מגרמניה, שבוים על ידי קריסטין דייטר. "הסרט מעלה את הנושא הכאוב של ילדים אשר עקב מוגבלויותיהם החברה פוגעת בזכותם לשוויון ולהשתתפות" קבעו השופטים הצעירים . "המיוחד בסרט הוא שילוב של ילד נכה שמרגיש בודד ומנוכר , עד שהוא נפגש עם חבורת ילדים ולבסוף מרגיש כאחד מהם". הסרט עוסק בחבורת ילדים העוסקת בתפיסת פושעים, המקבלת אליה חבר חדש על כסא גלגלים.

הפסטיבל נערך השנה זו הפעם החמישית בסינמטק תל אביב. מהפקת הפסטיבל נמסר כי השנה הגיעו אליו למעלה מ- 4,000 ילדים מיישובי עוטף עזה, אשקלון, שדרות, דימונה ועוד וכי 90 אחוזים מתפוסת האולמות היו תפוסים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully