וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פלאפל: המאכל הלאומי של אמריקה

עינב שיף

28.9.2009 / 18:52

"גשם של פלאפל" ממשיך להוביל את פסגת טבלת שוברי הקופות, לפני "המחליפים" של ברוס ויליס והגרסה החדשה ל"תהילה". יש מצב לאוסקר אנימציה?

לא ברוס ויליס ולא העיבוד המחודש ל"תהילה" הצליחו להוריד את "גשם של פלאפל" (אנחנו חוזרים ואמרים, התרגום הקלוקל ל"מעונן, עם סיכוי לכדורי בשר") מראש טבלת שוברי הקופות בארצות הברית, דבר המלמד על ביסוס עוצמתה של האנימציה בהוליווד וכן אכזבה מהפתיחה החלשה של "המחליפים" בכיכובו של וויליס ומ"תהילה". "פלאפל" צבר בסוף השבוע 24.6 מיליון דולר, שהספיקו כדי לגבור על 15 המיליון של "המחליפים" ו- 10.03 המיליון של "תהילה".

ההצלחה הזו של "גשם של פלאפל" מוסיפה מתמודד חזק נוסף על האוסקר לסרט האנימציה הטוב ביותר, לצד "Up" שפתח את פסטיבל קאן ו"פוניו" שזוכה לשבחים מקיר לקיר.

"המודיע!" של סודרברג את דיימון מתמקם במקום הרביעי בטבלה עם 6.9 מיליון דולר בסוף השבוע, שמספיקים כדי לחלוף מעל טיילר פרי ו"I Can Do Bad All By Myself" שצבר 4.75 מיליון דולר בסוף השבוע האחרון. "Pandorum", מותחן האימה בכיכובו של דניס קוויד פתח עם 4.04 מיליון דולר בסוף השבוע, מעל ג'ניפר אניסטון המאכזבת עם " Love Happens" שצבר רק 4.32 מיליון דולר ו- 14.7 מיליון בסך הכל. תקציב הסרט מוערך אמנם ב- 18 מיליון דולר בלבד, אך הציפייה לסרט בכיכובה של אניסטון גבוהה בהרבה.

"Jennifer's Body", עוד מותחן אימה ברשימה, מקצץ 50 אחוז מהישגיו בשבוע שעבר ומכניס 3.5 מיליון דולר בסוף השבוע האחרון. "9" בהפקת טים ברטון וקולותיהם של אלייז'ה ווד וג'ניפר קונלי מצטמק ל-2.9 מיליון דולר ואת הרשימה סוגר, אחר כבוד, הממזר חסר הכבוד קוונטין טרנטינו שמסיים סיבוב מצוין בטבלת שוברי הקופות, רגע לפני באז האוסקר. בסך הכל הכניס "ממזרים חסרי כבוד" עד כה 114.6 מיליון דולר בארצות הברית בלבד, שלצד הביקורות המעולות והדיבור סביבו מבססים את שמו של טרנטינו כאחד הבמאים החשובים בעולם בתווך שבין המסחרי לאיכותי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully