וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קונאן אובריאן - הנפילה

עינב שיף

29.9.2009 / 11:24

המנחה שב להנחות את תוכנית הלילה כרגיל לאחר הפציעה ביום ו', כולל הקרנה חגיגית של האירוע שהביא לפגיעה בראשו

קונאן אובריאן שב אמש (שני) להנחות את תוכנית הלילה לאחר שנפצע בצילומים ביום שישי. "כמו שרבים מכם יודעים, ביצעתי פעלול ביום שישי, נפגעתי בראשי וסבלתי מזעזוע מוח קל", אמר אובריאן בתוכנית. "אני מבטיח שאם תהיו קהל טוב, אעשה זאת שוב הערב".

לאחר מכן המשיך אובריאן לנצל את התקרית כדי להתבדח על חשבון הסדרה "אבודים", עליה אמר אובריאן כי הוא נפגע בראשו באופן כה קשה, עד שלחמש שניות הוא הבין את עלילת הסדרה.

אובריאן אף הקרין בתוכנית קליפ של הפציעה, במהלכו הוא נצפה כשהוא נופל תוך כדי תחרות עם השחקנית טרי האטצ'ר ("עקרות בית נואשות"). אובריאן ניסה להחליק לעבר קו הסיום עם רגליו קדימה, כשראשו נחבט אחורנית. לאחר מכן הבין אובריאן שהוא נפגע, הלך לחדר ההלבשה אך לא לפני שהכריז כי האטצ'ר היא המנצחת בתחרות. קריין התוכנית, אנדי ריכטר, אמר לאובריאן: "אני ידעתי שתדפוק את הראש. זה נראה כאילו זה היה רציני, אבל אז ביקשת הילוך איטי".

לאחר מכן אובריאן ניסה לחזור לתוכנית, אך לא הצליח להבין מה כתוב בכרטיסיות שהוכנו לו. "זה נראה כמו תפריט במסעדה מצרית", אמר אובריאן, שנקרא על ידי המפיק לרדת מהסט ובעצת הצוות ואחות, הובהל לבית החולים. בתוכנית אמש אמר אובריאן שהוא נהנה מתשומת הלב התקשורתית הרבה שהוקדשה לנושא, עד כי הוא מתכנן פגיעת המשך עם כוכבת אחרת של "עקרות בית נואשות". "היו עמנו גם מחר, כשאווה לונגוריה דוחפת אותי לפיר מעלית", אמר אובריאן. "זה הולך להיות סקסי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully