וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אין זמן לשלפשטונדה

עינב שיף

29.9.2009 / 16:28

תיאטרון היידישפיל חשף את רפרטואר ההצגות המתוכנן לשנה הקרובה, הכולל מחזה חדש של סובול, סיפורים של י.ל פרץ ועלייה חדה במספר הצופים

תיאטרון היידישפיל חשף היום (שלישי) את רפרטואר ההצגות הצפוי לעונת 2009-2010. התיאטרון מתכנן העלאה של שש הצגות חדשות, בכיכובם של שחקני התיאטרון הוותיקים. ההפקות שיעלו בשנת ה-20 לתיאטרון (שנחגג במספר אירועים בשנה האחרונה) הן "מי הוא מי" שכתב סמי גרונימן, "האדמה הזאת" שכתב אהרון אשמן שביים יצחק שאולי בכיכובו של זוכה פרס התיאטרון למפעל חיים, יעקב בודו ו"בדיוק להיפך", מחזה חדש של יהושע סובול עם בודו ואנדריי קשקר בתפקידים הראשיים.

עוד הצגות מתוכננות ברפרטואר התיאטרון הן מעשיות של י.ל פרץ (שם זמני) שיורכבו להצגה אחת, "ביי מיר ביסטו שיין" שביים וערך שמוליק עצמון, בהצגה שישחקו בה נשים בלבד, ביניהן בתו של עצמון, ענת. גם "בעלת הארמון" של לאה גולדברג עתיד לעלות על במת התיאטרון לציון מאה שנים להולדתה של גולדברג בדצמבר 2010.

התיאטרון יציג המשך לשיתוף הפעולה שלו עם בית שלום עליכם, כשבעונה הנוכחית יוצגו במקום גם הצגות קאמריות בעלות מבנה נוח וזול, כמו מונודרמות למיניהן. התיאטרון ממשיך גם את העבודה של "תיאטרון החסד", הצגות היידישפיל הנעות בין בתי אבות ומוסדות גריאטריים מתקציב של ועידת התביעות להשבת כספי היהודים מגרמניה הנאצית וכן סיוע של קרן א.ספרא.

בדו"חותיו הכספיים, הציג התיאטרון גידול משמעותי בקהל הצופים בשנת 2008, לראשונה אחרי שנתיים רצופות של ירידה. בסך הכל מעיד התיאטרון על תפוסת אולמות של כ- 80 אחוזים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully