וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סרט התעודה על שבק ס' מגיע לסינמטק תל אביב

עינב שיף

30.9.2009 / 12:54

"נופל וקם", סרט התעודה של ירון בן נון אודות ההרכב מגיע בתום 10 שנות עבודה למסך הסינמטק

"נופל וקם", הסרט התיעודי אודות שבק ס' מגיע סוף סוף להקרנות בסינמטק תל אביב. את הסרט ביים ירון בן נון, במאי קליפים ופרסומות מצליח, שביים בין השאר את הקליפ המפורסם ל"קסם" של עמיר לב, מתוך אלבומו השני, "עמיר לב" עליו זכה בפרס אקו"ם.

העבודה על "נופל וקם" נמשכה 10 שנים, כפי שסיפר בן נון בבלוג שלו. הרעיון הבסיסי של בן נון היה להצטרף לסיבוב ההופעות של "כנען 2000", אלבומה השלישי של הלהקה, אלא שמאז ההרכב התפרק באמצע הצילומים ובן נון החליט להקפיא את הסרט, גם בשל היעדר תמיכה. כשהתבשר בן נון שהלהקה מקליטה אלבום רביעי, חזר בן נון לעבודה.

"בקשת אמרו לי שזה הסרט הדוקומנטרי הכי חשוב שעשו על מוסיקה בארץ אבל הם לא ישדרו אותו, הוא תובעני מדיי עבור קהל שאוחז בשלט ומזפזפ, אמרו לי", כך כתב בן נון בבלוג. "בערוץ המוזיקה אמרו שהם ישמחו מאוד לשדר אותו אבל אין להם כסף לקנות אותו, בערוץ 8 אהבו מאוד אבל יהיה להם תקציב רק ב2010 בערוץ עשר אמרו לי שהם לא יודעים אם הערוץ ימשיך לשדר בחודש הבא".

הסרט זכה בסופו של דבר לתמיכת הקרן החדשה לקולנוע וטלוויזיה ויוקרן ב-12 באוקטובר בסינמטק תל אביב. לאחר מכן צפויות הקרנות ב-13, 16, 20 ו-24 באוקטובר, כולם בסינמטק תל אביב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully