וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדש על המסך

עינב שיף

1.10.2009 / 7:01

חופשת סוכות מביאה עמה מבול של סרטים למסך הגדול, החל מהרימייק ל"FAME" ועד "לקחת את וודסטוק" שיפתח את פסטיבל חיפה

FAME

הרימייק המדובר לסרט המוזיקה והמחול המפורסם מהאייטיז מגיע לישראל. עלילת הסרט נעה סביב קבוצת רקדנים, מוזיקאים ושחקנים בלימודיהם בתיכון לאמנויות בניו יורק – התחרותיות, ההצלחות, התקוות וגם האכזבות, כולן נמצאות גם כאן, כי גם ב- 2009 כולם רוצים להיות מפורסמים. במאי: קווין טנצ'ארון, שחקנים: קלסי גראמר, מייגן מולאלי, צ'ארלס דאטון (116 דקות)

שומרת אחותי

חייהם של משפחת פיצג'ראלד מתערערים כשנודע שקייט, בתם של שרה ובריאן, חולה בלוקמיה והדרך היחידה להציל אותה היא הבאת ילדה נוספת לעולם. כשהם נעזרים בפיתרון גנטי מעורר מחלוקת מוסרית, נולדת אנה והקשר בין שתי האחיות הופך לחזק ועוצמתי בהרבה מקשר רגיל בין אחיות. זאת, עד שיום אחד אנה, בת 11 בלבד, מסרבת להמשיך ביחסי התלות בינה לבין אחותה ולוקחת עורך דין משלה בכדי לזכות בחירות רפואית, במהלך שקורע את המשפחה. במאי: ניק קסבטס, שחקנים: אביגיל ברסלין, קמרון דיאז, אלק בולדווין, אמילי דשאנל (109 דקות)

לקחת את וודסטוק

אחד הסרטים הבולטים והמדוברים של השנה נוחת בישראל, לקראת הקרנתו בפתיחת פסטיבל חיפה. אנג לי מביים את סיפורו של ואליוט טייבר, שמסטודנט תפרן שעוזב את לימודיו כדי לסייע למשפחתו, הופך לאחד מעמודי התווך מאחורי פסטיבל וודסטוק, האירוע המוזיקלי שעיצב את פניו של דור שלם. במאי: אנג לי, שחקנים: אמיל הירש, פול דנו, קלי גארנר, יוג'ין לוי (110 דקות)

צעצוע של סיפור בתלת מימד

וודי ובאז, הצעצועים שנכנסו לחיינו בשנת 1995 וחוזרים בגרסת תלת מימד מרשימה בסיפור שתחילתו ביחסי החברות העמוקה בין וודי לילד שהוא בעליו וכניסתו של הרובוט באז שמביאה למלחמת צעצועים בבית. במאי: ג'ון לסיטר, קולות: טום הנקס, טים אלן וג'ון מוריס (81 דקות)

הרפתקאות פרז ופניני השיניים - מדובב לעברית

לוצ'יה היא ילדה קטנה העומדת לאבד שן. הוריה מבטיחים לה שבלילה תבוא פיית השיניים, שמתגלה כעכבר פרז, אשר חי בספינה עם מאות עכברים אשר עמלים על הפיכת השיניים לאוצר יקר מאד. כשפרז נחטף על ידי שודדים המעוניינים באוסף שלו, נחלצת דווקא לוצ'יה לעזרתו. במאי: חואן פבלו בוסקריני (דיבוב לעברית, 90 דקות)

סראפין

סיפורה של סראפין, מנקה המתגלה כציירת מוכשרת להפליא על ידי סוחר אמנות גרמני בשם וילהלם. הקשר בין השניים מתהדק ואז נקטע בחסות מלחמת העולם הראשונה, שלאחריה חוזר וילהלם ומגלה את יצירותיה החשובות של סראפין. במאי: מרטין פרובו, שחקנים: יולנד מורו, אולריך טוקור, ג'נבייב מניק (125 דקות)

נוער שוליים

התחלנו בתיכון של שחקנים ומוזיקאים ונסיים עמו - "נוער שוליים" עוסק בשארלוט בנקס, מוזיקאית צעירה שתעשה הכל כדי שלהקתה תנצח את ההרכב של בן זוגה לשעבר בתחרות הלהקות השנתית של בית הספר. היא לוקחת את ויל, תלמיד חדש, בתור מנהלה האישי. אלא שויל מתאהב בסם ושארלוט נכנסת למשבר אישי ומבטלת את השתתפותה בתחרות. ויל, עמוק בתוך העסק, מעוניין לנצח בתחרות גם ללא הזמרת המקורית ולכן הוא פוצח במירוץ נגד הזמן למציאת פיתרון. במאי: טוד גראף, שחקנים: ליסה קודרו, ונסה הדג'נס, אלי מיצ'לקה, גילן קונל (111 דקות)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully