וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאט לה-בלאנק חוזר לטלוויזיה

עינב שיף

30.9.2009 / 21:08

כוכב "חברים" ו"ג'ואי" לשעבר, שב לעולם הסיטקומים עם "Episodes", בה יגלם את עצמו. "אם מישהו אחר היה משחק אותי זה היה הרסני", אומר לבלנק

כוכב "חברים" ו"ג'ואי" לשעבר מאט לה-בלאנק חוזר לטלוויזיה. השחקן בן ה- 42 יככב בסדרה “Episodes", קו-פרודוקציה בין ה- BBC האנגלית לרשת Showtime האמריקאית. בסדרה ישוב לה-בלאנק לשתף פעולה עם דיוויד קריין, אחד מיוצרי "חברים", הסדרה בה גילם לה-בלאנק בתפקיד ג'ואי טריביאני.

בעלילה ישחק לבלנק את עצמו, כוכב סיטקום אמריקאי, המלוהק לעיבוד אמריקאי לקומדיה שהיא במקורה אנגלית. על פי מפיקי הסדרה הגיבורים הראשיים לצד לה-בלאנק הם זוג אנגלי, המוזמן ליצור מחדש את סיטקום הלהיט שלו לקהל אמריקאי. בתחילה הזוג נלהב מהאופציה החדשה, אך לאט לאט הוא מגלה את עולם הטלוויזיה האמריקאי והשוני הרב בינו לבין תעשיית הבידור הבריטית. בין השינויים המונחתים עליהם, הוא ליהוק התפקיד הראשי ללה-בלאנק . "אני מאד שמח שקיבלתי את התפקיד הזה", אמר לה-בלאנק. "לראות מישהו אחר בתפקיד מאט לה-בלאנק היה הרסני עבורי".

במגזיני הבידור אומרים כי עלילת הסדרה מזכירה במעט את המאבק סביב עיבודה של "זיווגים" הבריטית לגרסה אמריקאית, מאבק שבסופו של דבר לא צלח. גם נושא "המשרד", שהחלה כקומדיה בריטית וקיבלה גרסה אמריקאית מצליחה, הועלתה כהשראה לסדרה החדשה. באופן אירוני, "זיווגים" הייתה התוכנית המיועדת להחליף את "חברים", בה כיכב לה-בלאנק בכל עונותיה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully