וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הוכרזו הזוכים בטקס ה-MOBO

עינב שיף

1.10.2009 / 1:59

טקס פרסי המוזיקה השחורה הבריטית התקיים הלילה לראשונה מחוץ ללונדון. הזוכיםהגדולים: ההרכב N-Dubz ו- JLS

ההרכבים JLS ו- N-DUBZ הם הזוכים הגדולים של טקס פרסי ה- (MOBO (Music of Black Origin שהתקיים הלילה (ד') בגלזגו סקוטלנד, לראשונה מחוץ לאנגליה. שני ההרכבים זכו בשני פרסים כל אחד, כמו גם ביונסה שלא הגיעה לטקס.

JLS, שהגיעו למקום השני בתוכנית "X Factor" (הגלגול העכשווי של "פופ איידול") זכו בפרס ההרכב החדש הטוב ביותר ופרס השיר הטוב ביותר על "Beat Again", הסינגל המצליח שלהם שהגיע למקום הראשון בטבלת הסינגלים באנגליה, כשרק הסינגל "Bonkers" של דיזי רסקל נמכר מהר יותר ממנו. רסקל, שהיה מועמד לפרסים הערב, יצא כשידיו ריקות.

N-Dubz, שזכו כבר ב- MOBO בקטגורית ההרכב החדש הטוב ביותר בשנת 2007, זכו בפרס האלבום הטוב ביותר על "Uncle B" ובפרס היוצר הבריטי הטוב ביותר. ביונסה זכתה בפרס האמן הבינלאומי הטוב ביותר ובפרס קליפ השנה, על "Single Ladies".

אורחי הכבוד בטקס השנה, כבכל טקס מוזיקלי מאז ה-25 ביוני היו לה טויה וג'רמיין ג'קסון, אחיו של מייקל שזכה למחווה מצד הטקס, כשלה טויה הציגה את שאהין ג'פרגולי, הילד בן ה- 11 שכבש את "Britain's Got Talent" והופיע בלוויה של ג'קסון וכן בריקוד של Diversity, קבוצת הריקוד שניצחה את ג'פרגולי ואת סוזן בויל ב- "Britain's Got Talent". ג'רמיין ג'קסון ביצע, כרגיל, את "Smile".

טקס ה- MOBO שנערך בפעם ה-14 מאפשר הצצה לעולם המוזיקה השחורה המסחרית של אנגליה, עם דמויות שלאו דווקא מוכרות מחוצה לה. כך, ניצח בקטגורית הראפר הטוב ביותר Chipmunk בן ה- 18 בלבד, כשגבר על אמינם, דרייק, קנייה ווסט ודיזי רסקל. בקטגורית הרגאיי זכה שון פול הוותיק ובקטגורית היוצר האפריקאי הטוב ביותר זכתה הזמרת נקה, שביקרה לא מזמן בישראל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully