וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זקני צפת יחממו את מאדהאני

ענת קם

4.10.2009 / 11:27

להקת הרוק המיתולוגית תתאחד לראשונה מאז קיץ 2004 לחימום להקת הגראנג' שמגיעה לישראל להופעה אחת ולמפגש עם קהל באוזן בר

להקת זקני צפת תתאחד בקרוב לראשונה מאז 2004 לחימום להקת הגראנג' מסיאטל מאדהאני, שתגיע להופעה אחת בישראל ב-26 באוקטובר בבארבי בתל אביב במסגרת פסטיבל תל אביב הראשון למוזיקה.

למחרת יגיעו חברי הלהקה לאוזןבר בתל אביב למפגש עם קהל כחלק מסדרת "סיפורים באוזן". במסגרת סדרה זו מתארחים מדי חודש אומנים בולטים ביצירה המקומית להופעה אינטראקטיבית בשיתוף הקהל. מאדהאני ייקחו חלק במופע השמיני בסדרה והבינלאומי הראשון. המופע יכלול הקרנות וידיאו ומפגש אינטימי עם הקהל אך לא יכלול מופע מוזיקלי.

מאדהאני הייתה ההצלחה הראשונה של הלייבל Sub-Pop. פועלם היה מיסודות הזרם שהפך את סיאטל לבירה החדשה של עולם המוזיקה בשנות התשעים עם שגשוג הגראנג' שהיה מהזרמים המוזיקליים הבולטים באותו עשור, על אף שהלהקה הוקמה כעשר שנים קודם לכן. רשימת ההקלטות שלהם כוללת שמונה אלבומי אולפן, ארבעה אלבומי אי.פי, שני אלבומים בהופעה חיה, אוספים, פסי קול ודי.וי.די בהופעה.

בתום המופע באוזן בר יופיעו הרכב הרוק הצעיר Wet Bandits,להקת David Blau & the Good Band, רביעייה בניצוחו של דיויד בלאו עם אדם קומן, ניתאי גבירץ והדס לזרוס, "נוכלי הג'ימבורי" של ספי אפרתי, גיא שמי, חגי שלזינגר, אייל שחר ואיתן רדושינסקי. כמו כן יתקלט העיתונאי, אור ברנע. באולמות הקולנוע יוקרנו הופעות חיות וסרטי גראנג' דוגמת ,סינגלס", האנפלאגד של אליס אין צ'יינס, פרל ג'אם ונירוונה, הסרט הדוקומנטרי Hype!, ההופעה הנדירה Mad Season - Live At The Moore ועוד.

במסגרת סדרת "סיפורים באוזן" הופיעו גלעד כהנא, ערן צור, יהלי סובול, דניאל סלומון, רונה קינן, חברי איפה הילד חמי רודנר ואסף שריג ושלומי שבן. את הסדרה מפיקה מונוקרייב, חברת הפקות הפועלת מתל אביב, לונדון ושטוקהולם, שמפיקה גם את ההופעה של מאדהאני.

זקני צפת, שיחממו את הלהקה בהופעתה בבארבי, מתאחדים לראשונה מאז קיץ 2004 בהרכב שיכלול את מאור כהן, אורן לוטנברג והאחים רע ותום מוכיח שהיו חברים בלהקה בגלגוליה השונים. הלהקה פעלה בין השנים 1990-1996 והוציאה ארבעה אלבומים. מאז התפרקה הלהקה לקחו חבריה חלק בהרכבים שונים ושיתפו פעולה אחד עם השני, בין היתר בצמד ראות, הבליינים ועוד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully