וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לטרמן מתנצל וממשיך לצחוק

6.10.2009 / 12:11

לאחר שסיפר כי קיים יחסי מין עם עובדות מצוות התוכנית שלו, התנצל מגיש הטלוויזיה הוותיק בפני אשתו ונשבע לתקן את היחסים ביניהם. על הדרך הוא גם סיפר בדיחות

מנחה הטלוויזיה האמריקאי, דיוויד לטרמן, התנצל אמש (ב') בשידור חי בפני אשתו על הרומנים שניהל עם עובדות מצוות התוכנית שלו וציין כי "היא מאוד פגועה מהתנהגותו" וכי "הרומנים האלה שייכים לעבר".

התנצלותו של לטרמן באה לאחר שבתוכניתו ביום חמישי האחרון גילה לצופים כי היה נתון לסחיטה מצד מפיק הטלוויזיה, רוברט הלדרמן, עמיתו של לטרמן ברשת CBS, שדרש שני מיליון דולר תמורת שתיקתו בדבר הרומנים.

שערוריית הסחיטה והבגידה היתה הנושא המרכזי של התוכנית אמש. לטרמן נשבע לתקן את היחסים עם אשתו והתנצל בפני אנשי צוותו על הלחצים וההשפלות להם הם נתונים מאז הגילוי המסעיר.

אך לצד הבעות החרטה, לטרמן הצליח להשחיל גם לא מעט בדיחות על הנושא. בתחילת התכנית שאל את הצופים אם גם סוף השבוע שלהם חלף כל כך מהר, ולאחר מכן סיפר שכשנכנס בבוקר למכוניתו, גילה כי אפילו האישה ממכשיר הניווט לא מדברת איתו.

אורחו של לטרמן בתוכנית, הקומיקאי סטיב מרטין, ניסה לנחם אותו כשאמר: "זה מוכיח שאתה בן אדם. לפני כן, לא היינו בטוחים בקשר לזה". בהמשך, הקומיקאי מרטין שורט הצטרף אל השניים במפתיע והתיישב בחיקו של מרטין. בתגובה אמר לטרמן: "תבלה עוד דקה על הברכיים האלה ותיסחט".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully