וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ערב הוקרה לגרי אקשטיין

ענת קם

6.10.2009 / 17:42

שלמה ארצי, ריטה, תיסלם ואמנים נוספים ישתתפו בערב הוקרה לזמר גרי אקשטיין לציון 40 שנות קריירה מוזיקלית. כל ההכנסות יופנו לסיוע בשיקומו לאחר האירוע המוחי שעבר

שלמה ארצי, ריטה, תיסלם, ומוניקה סקס יופיעו בערב ההוקרה לזמר גרי אקשטיין שיתקיים ב-24 באוקטובר בהאנגר 11 בתל אביב בהשתתפות אמנים רבים. לצדם יופיעו גם חיים רומנו, ארז נץ, שמוליק בודגוב ואריאל זילבר עם יהודה עדר, איתן גדרון ומאיר ישראל, עוזי פוקס, דודו טסה, להקת סתיו בה שר וניגן עם יאיר שרגאי בגיטרות, מוטי דיכנה בבס, שלמה חממי בתופים ודריו מלכי בקלידים ועוד.

ערב ההוקרה יתקיים לציון 40 שנות פעילותו של אקשטיין ("אני הולך לבית שאן", "קפטן ג'ק") וכן לגיוס תרומות לסיוע בשיקומו של אקשטיין שלקה לפני כשנה באירוע מוחי המגביל את תנועותיו. אקשטיין החל את דרכו המוזיקלית בגיל 16 בעיר הולדתו רחובות. בשנות השישים היה שותף בלהקת "כובשי הקצב", להקת המטפסים, להקת תל אביב, להקת מטריות, להקת הכוכבים הכחולים ולהקת הנסיכים. בשנות השבעים היה שותף בלהקת האצבעות ולהקת קלידוסקופ. בתחילת שנות השמונים היה שותף להרכב כלים שלובים לצד יצחק קלפטר, יגאל בשן ודני ליטני.

במהלך 40 שנות הקריירה המוזיקלית שלו הוציא אקשטיין תשעה אלבומים, האחרון שבהם בשנת 2008, וכן הפיק והתארח באלבומים של אמנים אחרים.בנוסף, הלחין את המוזיקה לסרטים "פצעי בגרות 80", "עם ישראל חי" ו"בחינת בגרות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully