וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

Lord of the dance חוזרת לישראל

8.10.2009 / 7:18

הלהקה האירית שזכתה להצלחה מסחררת מגיעה לישראל לראשונה מאז קיץ 2004 ותופיע בירושלים, חיפה ותל אביב

להקת הריקודים האיריים Lord of the dance חוזר לישראל לראשונה מאז קיץ 2004. המופע שזכה להצלחה עצומה מסביב לעולם והופיע בלמעלה מ-67 מדינות, יגיע לשלוש הופעות במהלך חודש ינואר, בתל אביב, ירושלים וחיפה כחלק מסיבוב הופעות עולמי חדש. המופע כולל 21 סצנות, תלבושות צבעוניות ועשרות רקדנים.

לורד אוף דה דאנס הוקמה ב-1996 על ידי מייקל פלאטלי, שהתפרסם שנתיים קודם לכן עם להקתו הראשונה Riverdance. שתי הלהקות זכו להצלחה מסחררת ברחבי העולם ולורד אוף דה דאנס אף הגיעה לישראל פעמיים בשנת 1998 ושוב בקיץ 2004. המופע מבוסס על הפולקלור האירי הקלאסי ומספר על המלחמה הנצחית בין הטוב לרע, דרך השפה הבינלאומית של הריקוד. הלורד נלחם נגד אביר הרוע דון דורצ'ה כשבסיפור משתלב גם סיפור אהבה.

לפני כשבועיים פורסם כי מייקל פלאטלי, מייסד הלהקה שרקד עמה בשנותיה הראשונות ופרש לאחר מכן מריקוד, ישוב להופיע בסיבוב Feet of Flames של הלהקה בטייוואן המתקיים בימים אלו. בהופעות בישראל הוא לא ישתתף. את המופע מפיק זאב אייזיק, שהפיק את המופעים הקודמים של הלהקה בישראל ומופעים נוספים דוגמת אלטון ג'ון בשנות ה-90, Deep Purple וג'ו ג'קסון בקיץ שעבר ועוד.

  • עוד באותו נושא:
  • lord of the dance

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully