וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טאטו חוזרת להופעה אחת

עינב שיף

9.10.2009 / 14:40

הרכב האינדי המבריק של ערן צור, אלונה דניאל ויובל מסנר יופיע ב- 21 באוקטובר במועדון הברזילי בתל אביב במסגרת הליין 1984

טאטו, הרכב הרוק המצוין של ערן צור, אלונה דניאל ויובל מסנר חוזר להופעה אחת בפורמט של להקה, לאחר 20 שנות הפסקה. השלושה יעשו זאת ב- 21 באוקטובר במועדון ברזילי, מסגרת ליין 1984, ליין מסיבות האייטיז. אל הגרעין של צור, מסנר ודניאל יצטרפו אורן לוטנברג (זקני צפת, הבליינים, ברי סחרוף), רן יורגנסון (אינפקציה) ועידן גבריאל.

טאטו פעלה בסוף שנות ה- 80 ונחשבה לאחת הלהקות הבולטות של סצנת האינדי דאז. נוסף לצור, מסנר ודניאל פעלו גם מיכה מיכאלי, אורי מילס ואורי בלק, שהמשיך עם צור לאחר מכן להרכב כרמלה גרוס וגנר.

הלהקה הוציאה אלבום אחד, "חתוך תוכן", שנחשב לאבן דרך באינדי הישראלי וההופעה תיערך כחגיגה ל- 20 שנים לצאתו. באלבום נכללו השירים "מחבואים", שפרסם את דניאל, "בדידותי" שזוהה עם מסנר וכמובן "בחצרות בחושך", שירו השנוי במחלוקת של ערן צור אודות אונס מנקודת מבטו של האנס, שנפסל לשידור. הלהקה התפרקה לאחר מחלוקות רבות בתוך ההרכב, שהביאו את צור בסופו של דבר לפרוש ולהקים את כרמלה, אולם להמשיך ולעבוד באופן צמוד עם מסנר, שהמשיך ללהקת בלאגן. דניאל המשיכה לקריירת סולו במסגרתה הוציאה שלושה אלבומים.

חשוב לציין שהשלושה המשיכו להופיע יחדיו בשנים האחרונות, באירועים פרטיים, הופעות האחד של השנים ובמסגרת רביעיית מסנר שאף הוציאה אלבום.

ההופעה תיערך במסגרת ליין 1984, ליין מסיבות האייטיז המצליח בו מתקלטים צח זמרוני וטל ארגמן. מחיר כרטיס להופעה עומד על 80 שקלים בהזמנה מוקדמת ו- 100 שקלים ביום המופע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully