וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מת סטיבן גייטלי, כוכב להקת הבנים בויזון

עינב שיף

11.10.2009 / 7:37

גייטלי בן ה-33 שהה בחופשה במיורקה שבספרד עם בן זוגו לחיים ונמצא אמש ללא רוח חיים. סיבת המוות טרם ידועה

רויטרס

(צילום: רויטרס, עריכת וידאו: יאיר דניאל)

סטיבן גייטלי, כוכב להקת הבנים בויזון, יוצר פופ אירי ושחקן, נמצא מת אמש (שבת) במיורקה שבספרד. גייטלי, בן 33 במותו שהה במקום עם בן זוגו הוותיק אנדי קאוולס ומת ב"נסיבות טרגיות", על פי אתרה הרשמי של הלהקה, אולם טרם נמסרה סיבת המוות הרשמית. עורך חדשות הבידור בעיתון News of The World, שדיווח לראשונה על מותו של כוכב הפופ סיפר לחדשות BBC שגייטלי יצא לשתות, שב למגוריו, הלך לישון ולאחר מכן נמצא מת.

"אני בשוק מוחלט", הגיב לואיס וולש, מנהל הלהקה שביצעה קאמבק בבריטניה במהלך שנת 2007 ו-2008. רק ביום שני האחרון הייתי עמו בטקס פרסים. אנחנו עוד לא ממש יודעים מה קרה. נתכנס זה סביב זה השבוע, הוא היה אדם נפלא".

גייטלי התפרסם לראשונה דרך להקת הבנים בויזון כאחד משני הכוחות היוצרים המובילים בה יחד עם כוכב הפופ רונאן קיטינג. הלהקה הוקמה בשנת 1993, הוציאה שלושה אלבומי אולפן שהגיעו למקום הראשון בטבלה בבריטניה, אלבום אוסף ואלבום עם שירים נדירים. בויזון התפרקה בשנת 2000 לאחר מתחים פנימיים בלהקה, בין השאר בין קיטינג וגייטלי שרצו לפרוץ בקריירות סולו. האיחוד של ההרכב יצא לדרך בשנת 2007 והמשיך לאורך 2008, כשהוא גורף הצלחה רבה בקרב הקהל. הלהקה הייתה חלק מגל להקות הבנים שתקף את עולם הפופ בשנות ה-90 יחד עם הרכבים כמו ווסטלייף וטייק דאת בבריטניה והבקסטריט בויז ואן סינק בארצות הברית.

גייטלי עצמו תרם רבות לעיצוב דעת הקהל בנושא היציאה מהארון, לאחר שבשנת 1999 חשף את היותו הומוסקסואל בכתבת ענק בעיתון הסאן הבריטי. גייטלי שחרר אלבום סולו אחד, "New Beginning" שיצא בשנת 2000, והופיע במספר תוכניות טלוויזיה ותיאטרון בווסט אנד של לונדון. בשנת 2007 אף הופיע בתפקיד פרשן אורח במשחק הכדורגל של אירלנד, מולדתו.

***

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully