וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זירו 7 להופעה בישראל

עינב שיף

11.10.2009 / 9:58

צמד הטריפ הופ-צ'יל אאוט מאנגליה שעומד מאחורי להיטים כמו "Destiny" ו"The Waiting Line" יגיע להופעה ב-21 בנובמבר בהאנגר 11 בתל אביב. בהפקה מבטיחים שגם הסאונד יהיה סבבה

הרכב הטריפ הופ-צ'יל אאוט Zero 7 יגיע להופעה אחת בישראל. ההופעה תתקיים ב-21 בנובמבר במועדון האנגר 11 בתל אביב, בהפקה משותפת של מונוקרייב (חוזה גונזלס, הוברפוניק, אוקרביל ריבר, מדהאני) וחברת טריפל פאנקשיין, שנכנסת לראשונה לתחום הפקת המופעים המוזיקליים. מחיר כרטיס למופע עומד על 220 שקלים לכרטיס רגיל ו-350 שקלים לכרטיס וי.איי.פי. המכירה מתבצעת במשרד הכרטיסים של הקסטל.

בעקבות תגובות רבות שהגיעו לחברת מונוקרייב במחאה על מיקומה של ההופעה בהאנגר 11, אמרו בחברה כי "האנגר 11 נחשב לאחד ממועדוני ההופעות הטובים בישראל, תשאלו את מי שהיה בהופעות של בלונד רד-הד ודאוס, לדוגמא".

"אחרי שראינו כבר שלוש הופעות שלהם בחו"ל בשנים האחרונות, אנחנו מצפים להופעה אדירה", הוסיפו בחברה. "זירו 7 יגיעו לישראל עם להקה מלאה, בת שבעה נגנים, ועם הפקה מוקפדת. מצידנו יושקעו כל המשאבים, בפרט בגזרת הסאונד והתאורה, הכל כדי להבטיח לנו ולקהל את החוויה המקסימלית. נתראה בהופעה".

זירו 7 הם הצמד הבריטי הנרי בינס וסם הארדקר, שהפכו מאז החלו לפעול בשנת 1999 לצמד מפיקים מבוקש ולהרכב אולפן מצליח. השניים הוציאו ארבעה אלבומים, האחרון שבהם, “Yeah Ghost" בחודש ספטמבר האחרון.

הם פרצו לתודעה בזכות אלבום הבכורה שלהם, “Simple Things", בו שיתפו פעולה עם הזמרת Sia ויצרו להיטים כמו “In The Waiting Line" ו“Destiny". אלבום זה זיכה את השניים בהשוואות רבות לצמד הצרפתי Air, אולם עם השנים הלכה ורכשה זירו 7 מעמד של הרכב עצמאי והצליחה להבדיל את עצמה מסצנת "מוזיקת בתי הקפה" שאליה נוכסה, בעיקר בזכות הרמיקסים המוצלחים שעשו ללני קרביץ, טרי קלייה והרכב האלט-קאנטרי למבצ'ופ.

בשנת 2004 הוציאה הלהקה את אלבומה השני, “When It Falls", שזכה להצלחה דומה לאלבום הבכורה ובשנת 2007 זכתה במועמדות לפרס הגראמי על אלבומה השלישי, “The Garden", בו שיתפו פעולה עם חוזה גונזלס ו-Sia, כשלראשונה תורם בינס את קולו לשירים.

  • עוד באותו נושא:
  • Zero 7

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully