וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בוטלה הופעתו של אדם גרין בישראל

עינב שיף

11.10.2009 / 13:38

בשל מכירת כרטיסים שלא תאמה את ציפיות ההפקה, הוחלט שלא לקיים את הופעתו של יוצר האינדי שתוכננה למחר בתל אביב

אדם גרין, יוצר האינדי שהיה אמור להופיע מחר (ב') עם להקתו במועדון הבארבי בתל אביב, לא יגיע להופעה בישראל. ההופעה בוטלה בעקבות מכירת כרטיסים דלה ועל פי החלטה שקיבלה החליטה חברת נרנג'ה הפקות בשיתוף מנהליו של גרין.

"אנו פועלים להביא לארץ אומנים בינלאומיים, על מנת ליצור תרבות וקיום של סצנת האינדי בישראל ולהביא לקהל אמנים מחו"ל הנערצים מאד בקרב קהילה זו בפרט וקהלים נוספים בכלל", מסרו ערן אריאלי ויונתן אלימלך, המפיקים שהיו אחראים על הבאת קורט וגנר, M83, Why?, קלקסיקו ועוד. "לא תמיד ציפיותיו של המפיק או של האמן תואמים את דעת הקהל, זה תמיד מורכב מגורמים רבים. אנו מתנצלים בפני כל רוכשי הכרטיסים, אך לצערנו ביטול ההופעה לא תלוי רק בנו. אנו ממשיכים בדרכנו ומתכוונים להביא עוד אמנים רבים לארץ".

כעת, צפויה החברה לעסוק בהופעתה של האנה הוקלברג בישראל, אשר תיערך ב-18 בנובמבר במועדון הבארבי בתל אביב. עוד נמסר מחברת ההפקות כי כל רוכשי הכרטיסים יקבלו את כספם בחזרה.

גרין (28) נחשב לאחד מיוצרי האינדי הבולטים של השנים האחרונות בארצות הברית, כחלק מסצנת האנטי-פולק בה היה חבר, במסגרת להקת המולדי פיצ'ז. גרין נמצא בסיבוב הופעות אירופאי ואמור היה להגיע לישראל מלונדון.

  • עוד באותו נושא:
  • אדם גרין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully