וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נקמת הטרקטור בחגיגות העשור לפסטיבל העוד

עינב שיף

11.10.2009 / 17:43

הגרסה הירושלמית של הפסטיבל הבינלאומי תיערך בחודש נובמבר בירושלים ובנצרת, עם מופעים מיוחדים המשלבים רוק ישראלי, חזרה למקורות ואמנים בינלאומיים

פסטיבל העוד הבינלאומי יחגוג עשור בחודש נובמבר הקרוב. הפסטיבל ייערך במספר מוקדים בירושלים, ביניהם בית הקונפדרציה בירושלים, תיאטרון ירושלים, מרכז ז'ראר בכר, בית אביחי ומרכז שמשון, בין התאריכים 12-26 בנובמבר. בנוסף להופעות בירושלים, ייערכו ארבעה מופעים בשלוחת הפסטיבל בנצרת.

הפסטיבל חוגג עשור להיווסדו וכן שנה שישית להפיכתו לבינלאומי. הפסטיבל ייפתח במופע מחווה של נקמת הטרקטור לרב והמשרר משה אבן-עזרא, בו תארח הלהקה את נגן העוד אליהו דגמי ושירה מיאסניק. עוד חיבור בין עולם הרוק לעולם המקורות יתקיים כשערן צור יצלול לשיריו של רבי ישראל נג'ארה יחד עם אלעד גבאי ויאיר הראל. מופע נוסף יפגיש בין יאיר דלאל, הכוכב הבינלאומי של מוזיקת העולם ודודו טסה. יחד, יעלו השניים מופע המתחקה אחר שורשיהם העירקיים של השניים.

בתחום הבינלאומי יופיע בישראל עומר פארוק טקבילק עם האנסמבל המלווה אותו, הכולל גם את בנו מוראט. אקבילק הטורקי נחשב לאחד היוצרים הבינלאומיים האהובים בישראל, אשר מקפיד לבקר בה בכל כמה שנים. נגן העוד הישראלי תייסיר אליאס יארח את ארא דינקיג'אן הארמני ויורדאל טוקג'אן הטורקי למפגש פסגה של נגני העוד. נגן כלי ההקשה זהר פרסקו ישתתף במופע.

הפסטיבל, אשר מכיל שיתופי פעולה ומופעים בינלאומיים רבים נוספים, מופק על ידי בית הקונפרדציות בירושלים בתמיכת האיחוד האירופי, מנהל התרבות של משרד התרבות והספורט – מינהל התרבות, עיריית ירושלים, מועצת הפיס לתרבות ולאמנות וארגונים נוספים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully