וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ישראלי לשעבר כובש את הקופות באמריקה

עינב שיף

11.10.2009 / 20:06

"Paranormal Activity", סרט האימה של אורן פאלי, הגיע למקום החמישי בטבלת שוברי הקופות עם רווחים מוערכים של למעלה מ-7 מיליון דולר

סרט אימה של במאי ישראלי לשעבר הגיע למקום החמישי בטבלת שוברי הקופות של ארצות הברית. אורן פאלי, במאי “Paranormal Activity", הגיע להישג לאחר שהסרט זינק במאות אחוזים ברווחיו בשבוע השלישי להקרנתו וגרף 7.066 מיליון דולר בסוף השבוע האחרון. ההישג אף זיכה את הסרט בהשוואות מחמיאות באתרי הקולנוע להצלחה של "פרויקט המכשפה מבלייר".

סרטו של פאלי, שהוצג לראשונה כבר בשנת 2007, נרכש על ידי אולפני פראמונט, שהחליטה להציגו כמו שהוא בבתי הקולנוע. הסרט עוסק בבני הזוג מיכה וקיית, אשר נרדפים בביתם על ידי רוח רפאים, אותה הם מנסים ללכוד על ידי מצלמות המותקנות בביתם. הסרט מועבר דרך מצלמות אלו. פאלי, שעזב את ישראל בגיל 16 עובד בימים על הפרויקט הבא שלו, סרט האימה “Area 51", אודותיו הוא מסרב לחשוף פרטים.

פאלי נבחר כבר ב-2008 כאחד מ-25 המובילים של הקולנוע העצמאי על ידי המגזין הנחשב Filmmaker. פלי הוא מפתח משחקי מחשב אשר החל לצלם סרטים בעקבות "פרויקט המכשפה מבלייר". "אני לא צריך תקציב של מיליוני דולרים בשביל ליצור סרט", אמר פאלי למגזין. אחרי ההצלחה הנוכחית, אפשר להניח שהוא יקבל תקציבי ענק מאולפני הסרטים המובילים בכל זאת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully