וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באמריקה מעדיפים זוגיות על זומבים

אריאל קריל

12.10.2009 / 10:23

הזוגות במשבר אולי הביסו את הזוגות עם הזומבים בטבלת שוברי הקופות, אבל הזוג עם רוח הרפאים מגיע חזק מאחור

אם כבר קומדיות על עולמות פוסט אפוקליפטיים, אז קהל צופי הקולנוע בארצות הברית הוכיח בסוף השבוע האחרון שהוא מעדיף לראות ארבעה זוגות ממרקים את מערכות היחסים הכושלות שלהם על פני שני זוגות שמפרקים זומבים. וינס ווהן ו-"Couples Retreat" השאירו את וודי הרלסון ו-"Zombieland" מאחור וגרפו בסוף השבוע הראשון שלהם על האקרנים 35 מיליון דולר, 20 מיליון יותר מהזומבים, ושבסוף השבוע שעבר פתחו עם 25 מיליון בלבד בארצות הברית ובקנדה.

הסרט שזכה בישראל לשם "גשם של פלאפל" ירד מקום אחד למקום השלישי בטבלה, עם 12 מיליון דולר בקופות, וכך גם הבא אחריו, "צעצוע של סיפור 3", שהתמקם עם 7.5 מיליון במקום הרביעי.

אבל הסרט המפתיע של סוף השבוע הוא "Paranormal Activity" - סרט אימה של הישראלי לשעבר, אורן פלי, שעוקב אחר מאבקם של זוג אוהבים ברוח הרפאים שרודפת אותם. בשבוע השלישי שלו בקולנועים, הגיח הסרט של פלי משום מקום וזינק מהכנסות של 500 אלף דולר בסוף השבוע שעבר ל-7 מיליון בסוף השבוע הנוכחי, שהציבו אותו במקום החמישי בטבלה. התודות מגיעות בעיקר למפיצה, פרמאונט, שהשכילה להרחיב את הקרנות הסרט גם לשעות מוקדמות יותר במקום לשבץ אותו רק להקרנות של חצות.

בהמשך הטבלה, "המחליפים" בכיכובו של ברוס וויליס, שירד למקום השישי עם 4 מיליון דולר בקופות, "The Invention of Lying" עם 3.5 מיליון ו"Whip It" עם כמעט 3 מיליון – כל סרט עם ירידה של שני מקומות. סוגרות את הטבלה הן "Capitalism: A Love Story" עם 2.7 מיליון דולר ו-"Fame" עם 2.5 מיליון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully