וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היכן האיש שבילה עם סטיבן גייטלי את רגעיו האחרונים?

12.10.2009 / 11:38

לפני שמת, בילה חבר בויזון עם בן זוגו ואדם נוסף בשם ג'ורג'יו. משטרת ספרד מחפשת אחריו בתקווה שישפוך אור על מותו של הזמר

המשטרה במיורקה מחפשת אחר אדם שנראה בשבת בערב בדירתו של סטיבן גייטלי, כוכב להקת הבנים בויזון, כמה שעות לפני שגייטלי נמצא מת. על פי הדיווחים, גייטלי ובן זוגו, אנדי קאוולס, הזמינו בולגרי בשם ג'ורג'יו לחזור איתם לדירת הקיט שלהם לאחר לילה של בילויים בעיר הבירה, פאלמה.

על פי ההערכות, גייטלי נרדם על הספה לאחר לילה של שתייה מרתונית וככל הנראה מת לאחר שנחנק מהקיא של עצמו. קאוולס מצא את גופתו ביום ראשון אחר הצהריים ועדיין לא ברור אם ג'ורגיו היה עדיין בדירה ביחד איתם.

מקור במשטרת מיורקה מסר כי הם "לא חושבים שלאיש היה קשר כלשהו למותו של סטיבן אבל עדותו עשויה להיות חיונית. אין שום סימני אלימות או ראיות להתאבדות או כל ראיה ברורה שתצביע כי סיבת המוות היא שימוש בסמים".

"זה היה פשוט מחזה נורא"

על פי דיווח שפורסם הבוקר (שני) בעיתון ה"סאן" הבריטי, גייטלי, ששתה רק לעיתים נדירות, היה "מחוק לגמרי" כשבילה בלילה במועדון גייז. עדי ראייה מסרו כי הוא וקאוולס, שנישאו בנישואים אזרחיים בשנת 2006, נצפו בעודם מורידים כוס אחר כוס של יין לבן וקוקטיילים לפני שפגשו בבולגרי והמשיכו לדירתם כדי להמשיך לשתות.

חברה של קאוול מסרה לעיתון כי הוא ניסה שוב ושוב להחיות את גייטלי לאחר שמצא אותו ב"תנוחת תפילה" מוזרה – גוחן על הרצפה כשפניו בתוך כרית שהיתה על הספה. לדבריה, "זה היה פשוט מחזה נורא."

בתוך כך, חבריו של גייטלי ללהקה - רונאן קיטינג, קית' דאפי, מייקי גרייהם ושיין לינץ' - הגיעו אמש למיורקה כדי לנחם את קאוולס. בהודעה שהוציאו לעיתונות מסרו הארבעה כי הם "שבורים לגמרי מאבדנו של חבר ואח".

"חלקנו ימים נפלאים ביחד במשך השנים וכולנו ציפינו לחלוק עוד הרבה", נכתב בהודעה. "סטיבן היה אדם יפה בגוף ובנשמה. הוא האיר את חיינו ואת חייהם של חבריו מסביב לעולם. אהבתנו נתונה לאנדרו ולמשפחתו של סטיבן. אנחנו אוהבים אותך ונתגעגע אליך תמיד, 'סטיאו'".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully