וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סול וויליאמס להופעה בישראל

עינב שיף

13.10.2009 / 7:30

היוצר שעבד עם ריק רובין וטרנט רזנור מגיע להופעה אחת ב-27 בנובמבר בתל אביב, לכבוד יום הולדתה השלישי של קבוצת TABAC

קבוצת TABAC חוגגת שלוש שנים להיווסדה עם ייבוא של אחד האמנים המעניינים של השנים האחרונות – סול וויליאמס, שיגיע להופעה אחת בישראל ב-27 בנובמבר, במועדון הקומפורט 13 בתל אביב.

וויליאמס (37) הוא זמר ואמן ספוקן וורד מוערך ושחקן שמאחוריו הסרט “Slam" שזכה בפרס חבר השופטים בפסטיבל סאנדנס ובפרס "מצלמת הזהב" בפסטיבל קאן לשנת 1998. וויליאמס הופיע ושיתף פעולה עם ניין אינץ' ניילז, כשמנהיג ההרכב טרנט רזנור שימש כמפיק מוזיקלי באלבומו האחרון, “The Inevitable Rise and Liberation of NiggyTardust!".

וויליאמס שיתף פעולה גם עם מפיק העל ריק רובין באלבום שקדם לזה האחרון. בסך הכל הוציא וויליאמס 6 אלבומי אולפן הכוללים מוזיקה וספוקן וורד. וויליאמס אף הוציא ספרי שירה והופיע לצד אלן גינזברג. בערב ההופעה של וויליאמס יופיע גם דוריאן קונספט האוסטרי, לצד אורחים נוספים שיוכרזו בקרוב.

יום לפני כן תחגוג טבק ערב הופעות עם הרכב הטכנו-דאב המוכר רית'ם אנ סאונד של מוריץ פון אוסוולד ומרק ארנסטוס. לערב זה יגיע גם ה-MC טיקימאן. עוד יתארח הדי ג'יי מאלא, מראשוני מעצבי סאונד הדאבסטפ, שטבק עזרו לבסס בישראל בזמן אמת.

TABAC היא קבוצת יוצרים המורכבת מהדי ג'ייז מש, וולטר, כלבתא והקטיק, אשר ערכו אינספור מסיבות בשלוש השנים האחרונות, שכללו אמנים מובילים מחו"ל כמו רוטס מנובה, גאסלמפ קילר, דיים פאנק שמגיע לישראל ביום חמישי הקרוב ועוד. במהלך יום ההולדת תציג הקבוצה את מיטב הפוסטרים והפליירים שעוצבו למסיבות השונות בתערוכת מיוחדת, לסיכום פעילותה של טבק עד כה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully