וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספר ההמשך ל"פו הדב" - גם בעברית

עינב שיף

13.10.2009 / 7:01

"בחזרה ליער מאה העצים", ספר ההמשך הרשמי לקלאסיקת הילדים שיצאה לאור לפני 83 שנה, יגיע בקרוב לישראל. הסופר שנבחר להמשיך את דרכו של פו: "תמיד יהיו בעולם הזה ילד ודב שימשיכו לשחק"

"בחזרה ליער מאה העצים", ספר ההמשך הרשמי הראשון ל"פו הדב" המיתולוגי של א"א מילן והמאייר א"ה שפרד, יראה אור גם בעברית. את הספר חיבר דיוויד בנדיקטוס, באישור חבר הנאמנים של פו הדב שראה בסופר ממשיך דרך נאמן למילן . אייר אותו המאייר מרק בורג'ס, שחתום גם על "הדוב פדינגטון" הקלאסי.

בעברית יראה הספר אור בהוצאת ידיעות ספרים, בתרגומה של עטרה אופק ובעריכתה של נטע גורביץ'. "זהו כבוד עצום עבורנו להוציא את ספר הילדים הנפלא הזה, שבאורח פלא משמר את הקסם, החן, התמימות והחוכמה של המקור", מסר מנכ"ל ידיעות ספרים, דוב איכנוולד. "אני בטוח שכל ההורים שגדלו על סיפורי פו הדוב ימהרו לחלוק עם ילדיהם את החוויה הספרותית האדירה הזו".

הספר החדש, היוצא 83 שנים לאחר הופעת הספר הראשון, כולל עשרה סיפורים ודמות חדשה לגמרי בשם לוסי הלוטרה. היא מצטרפת לדמויות הוותיקות והמוכרות כמו פו וכריסטופר רובין, שהפכו את "פו הדב" לאחד מספרי הילדים הנמכרים בהיסטוריה ואת פו הדב עצמו למותג השווה הון.

בנדיקטוס עצמו אמר כי הוא "מקווה שהספר החדש ישלים וישמר את הרעיון של מילן לפיו לא משנה מה - תמיד יהיו בעולם הזה ילד ודב שימשיכו לשחק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully