וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שמוליק מעוז ייפגש עם האפיפיור

עינב שיף

13.10.2009 / 11:56

במאי "לבנון" קיבל הזמנה ממועצת התרבות של הותיקן לפגישה עם בנדיקטוס ה-16 בקפלה הסיסטנית, כחלק מחיזוק הקשר של הכס הקדוש עם אנשי תרבות מובילים

במאי הסרט "לבנון", שמוליק מעוז הוזמן לפגישה עם האפיפיור בנדיקטוס ה-16. מעוז קיבל מכתב עליו חתום ג'יאנפרנקו רבאזי, נשיא מועצת התרבות הפועלת בתוך הגוף המחוקק של הותיקן, אשר מזמין אותו להיות חלק מחיזוק הדיאלוג של הכס הקדוש עם אנשי תרבות ואמנות בתחומים שונים. מעוז ביקש ממפיקיו להסדיר את הנסיעה מבחינה טכנית.

הפגישה תיערך בקפלה הסיסטינית, האולם המפואר ועתיר ציורי הקיר שנוצר ברובו על ידי מיכאלאנג'לו. מעוז יהיה חלק מקבוצת אמנים אשר תיפגש עם האפיפיור, שיציין באירוע 45 שנים למפגש דומה שערך פול הרביעי באולם הקפלה עם אמנים.

הזמנתו של מעוז מגיעה לאחר זכיית הסרט בפרס "אריה הזהב" בפסטיבל ונציה. היום (שלישי) ייסע מעוז להקרנה החגיגית של הסרט בפסטיבל רומא וב-3 בנובמבר יגיע להקרנה מיוחדת שתיערך בפריז, בנוכחות בכירי תעשיית הקולנוע במקום.

לאחר מכן ייסע מעוז לפסטיבל לונדון, שם מתמודד הסרט על פרס המוענק לסרטי ביכורים, מול "עג'מי" ו"עיניים פקוחות" הישראלים.

"לבנון" עולה לאקרנים בישראל ביום חמישי הקרובף אחרי שביום ראשון התקיימה הקרנת הבכורה של הסרט בישראל, בנוכחות שגריר צרפת בישראל וכל כוכבי הסרט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully