וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלומי שבת מחליף את אייל גולן

עינב שיף

13.10.2009 / 15:36

שבת יחליף את גולן, שסובל משפעת, במופע המחווה שיתקיים הערב למען אביחי לוי, הסובל ממחלת כליות. גולן יעשה מאמצים להגיע למופע בכל זאת

שלומי שבת יחליף את אייל גולן באירוע ההתרמה למען אביחי לוי, שייערך הערב (שלישי) באמפיפארק רעננה. זאת לאחר שגולן אובחן כסובל משפעת שהביאה לקיצור הופעתו אמש באותו מקום. גולן נצטווה על ידי הרופאים לנוח שלושה ימים. החל מהבוקר, פנו מארגני האירוע אל מנהליו של שלומי שבת כדי שהוא יהיה זה שיחליף את גולן כאקט המרכזי של המופע. לשבת, אמנם, מתוכנן הערב מופע בחוות רונית אך הוא התעקש להיענות להזמנה וביקש ממנהליו שיסדרו את לוח הזמנים בהתאם כך שיוכל להתייצב בשני המופעים.

"הבוקר קיבלנו פנייה לקחת חלק באירוע ההתרמה בשל מחלתו של אייל גולן", אישר עופר מנחם, דוברו של שבת, את הפרטים. "שלומי, שידוע בטוב ליבו וכאחד שתמיד שמח לתרום, מיד הודיע כי ישמח לקחת חלק באירוע, ולמרות שיש לו הופעה נוספת הערב, שכבר נסגרה מראש, עשינו את השינויים הנדרשים בלו"ז בכדי שהוא יוכל להשתתף בערב ההתרמה החשוב. שלומי מאחל לחברו אייל גולן החלמה מהירה ושמח להיחלץ לעזרה".

במופע למען לוי, חבר ילדות של גולן הסובל ממחלת כליות, יופיעו בין השאר מושיק עפיה, ליאור פרחי, מאיה בוסקילה ותנחה אותו אילנית לוי. גולן עצמו שוחרר היום מבית החולים בכפר סבא בו שהה במהלך הלילה ויגיע לערב כדי לברך את לוי. רונית ארבל, מנהלת יחסי הציבור של גולן אישרה את הפרטים ואמרה כי אם גולן יחוש בטוב, הוא יעלה לבצע שיר אחד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully