וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מייקל ג'קסון מועמד לחמישה פרסי AMA

עינב שיף

13.10.2009 / 22:10

מלך הפופ המנוח מככב ברשימת המועמדים של טקס פרסי המוזיקה האמריקאית, ביחד עם זמרת הקאנטרי טיילור סוויפט והראפר אמינם

מייקל ג'קסון מועמד לקבל חמישה פרסים בטקס פרסי ה-AMA (American Music Awards), כך הוכרז הערב (שלישי) בארצות הברית. ג'קסון מועמד לפרס אמן השנה, לפרס זמר השנה בקטגוריית הפופ/רוק ובקטגוריית הסול/אר אנ' בי, ואילו אלבום האוסף שלו "Number Ones" מועמד לפרס אלבום השנה גם בשתי הקטגוריות הללו.

מועמדותו של ג'קסון לאחר המוות מעוררת עניין רב, בדומה למועמדותו של השחקן הית' לדג'ר המנוח לפרסים שונים על תפקידו ב"האביר האפל", שהובילו לבסוף לזכייתו באוסקר על התפקיד. בנוסף, המועמדויות הרבות של ג'קסון בטקס פרסי המוזיקה האמריקאית מעידות על סיכוי רב למועמדות ואף לזכייה בפרס הגראמי הנחשב של תעשיית המוזיקה, שהמועמדים לו יוכרזו בתחילת דצמבר.

בנוסף לג'קסון המנוח, מועמדים לפרס אמן השנה, זמרת הקאנטרי טיילור סוויפט, אמינם, קינגז אוף ליאון וליידי גאגא. סוויפט עצמה - שזכתה ליתר תשומת לב בטקס פרסי הוידיאו האחרון של MTV כאשר קניה ווסט עלה לבמה, חטף לה את המיקרופון וטען שהקליפ של ביונסה טוב יותר משלה - מובילה את טבלת המועמדים עם שש מועמדויות. אמינם זכה לארבע מועמדויות.

ביחד עם ג'קסון, מועמדים לפרס זמר השנה בקטגוריית הפופ/רוק גם אמינם והראפר הכלוא T.I, שזכה בסוף השבוע האחרון בשני פרסים בטקס פרסי ההיפ הופ של ערוץ הטלוויזיה BET. ואילו אלבומיהן של ליידי גאגא, "Fame", ושל סוויפט, "Fearless", הצטרפו לזה של ג'קסון בקטגוריית אלבום השנה באותה קטגוריה. אל השתיים האחרונות מצטרפת גם ביונסה בקטגוריית זמרת הפופ/רוק של השנה, בעוד קינגז אוף ליאון, בלק אייד פיז וניקלבק יתמודדו על פרס הרכב השנה בקטגוריית הפופ/רוק.

הזוכים ייקבעו על פי הצבעת גולשים באתר האינטרנט של רשת הטלוויזיה ABC ויוכרזו בטקס שיתקיים ב-22 בנובמבר. בטקס יופיעו, בין השאר, הבלק אייד פיז, אלישיה קיז, ג'ניפר לופז וכוכב "אמריקן איידול", אדם למברט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully