וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בוטל האיחוד של זקני צפת

עינב שיף

14.10.2009 / 10:58

ההרכב של מאור כהן היה אמור לפתוח את המופע של מאדהאני בבארבי בתל אביב. מחברת ההפקות דווח על "מחלוקות בתוך הלהקה" והלהקה מסבירה: "הלו"ז צפוף"

בוטל האיחוד של זקני צפת, שתוכנן להתקיים כמופע פותח להופעה של להקת מאדהאני בישראל ב-26 באוקטובר, במסגרת פסטיבל תל אביב למוזיקה. חברת ההפקות מונוקרייב הוציאה היום (רביעי) הודעה בה היא אומרת כי "עקב מחלוקות בקרב חברי זקני צפת, באשר להתחייבויות קודמות שלא נמסרו לנו מראש - לא תתקיים הופעת החימום, כפי שפורסם לפני כשבוע. זקני צפת החליטו לא לפתוח את הופעתה של Mudhoney בישראל". מהנהלתו של מאור כהן נמסר כי "עקב לוח זמנים צפוף והתחייבויות קודמות לא התאפשר מופע החימום למאדהאני".

זקני צפת היו אמורים להתאחד לראשונה מאז שנת 2004 בהרכב שיכלול את מאור כהן, אורן לוטנברג והאחים רע ותם מוכיח. אחד החברים המקוריים בהרכב, יוני בן טובים חי בלונדון ולא היה אמור להיות שותף לאיחוד הנוכחי.

ההרכב שיחליף את מאור כהן ושות' הוא גיישה נו, להקת האינדי של דני אברג'יל, ירון מלול וחגי שלזינגר, שמאחוריו אלבום אחד בהוצאת הלייבל Earsay של האוזן השלישית. עדיין ניתן להשיג כרטיסים למופע, הנערך במסגרת פסטיבל תל אביב למוזיקה, במועדון הבארבי בעיר. יום לאחר המופע יתקיים אירוע מיוחד בסדרת "סיפורים באוזן" במועדון האוזןבר בתל אביב, בו תתארח מאדהאני וכן ייערכו הופעות של הרכבים ישראלים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully