וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדש על המסך

אריאל קריל

15.10.2009 / 10:35

מלחמת לבנון, מלחמת ריאליטי ומלחמת מכירות - אלה המלחמות שמביאים לנו הסרטים החדשים שעולים הערב על המסך הגדול

לבנון

סרטו עטור השבחים של שמוליק מעוז מגיע סוף סוף גם לאקרנים בישראל לאחר שזכה בפרס אריה הזהב בפסטיבל ונציה האחרון והשתתף באינספור פסטיבלים נוספים. עלילת הסרט מתרחשת ביוני 1982, ביום הראשון למלחמת לבנון הראשונה, ומלווה צוות טנק שנשלח ללוות מחלקת צנחנים בעת סריקות של יישוב שהופצץ על ידי חיל האוויר. אלא ששמוליק (יואב דונט), התותחן של הטנק, מתקשה לעמוד בלחץ שבו הוא נתון וחוסר התפקוד שלו חושף את חבריו למוות שאורב להם בכל פינה.

במאי: שמוליק מעוז. שחקנים: יואב דונט, מיכאל מושונוב, איתי טיראן, אושרי כהן, זהר שטראוס (90 דקות)

גיימר

בעולם עתידני, תוכנית הטלוויזיה הפופולארית ביותר היא שילוב של תוכנית ריאליטי ותיאטרון בובות: הבובות הן אסירים שנלחמים זה בזה והמושכים בחוטים הם ילדים ששולטים בהם דרך האינטרנט.

אחד האסירים שמשתתפים בתוכנית – שהפרס שמובטח לזוכה בה הוא יציאה לחופש – הוא ג'ון טילמן (ג'רארד באטלר), אסיר עולם שהופלל על פשע של ביצע. בזכות עברו הצבאי והכריזמה שלו הוא קונה לעצמו מיליוני מעריצים שמחכים כל שבוע לראות את ביצועיו בתוכנית. אבל כדי לזכות הוא צריך לא רק לנצח את סיימון (לודאן לורמן) – המוח בן ה-17 שעומד מאחורי המשחק – אלא גם את מפקד הכלא והבעלים של תוכנית הטלוויזיה שיעשו בכול כדי לא להפסיד את הכוכב הגדול שלהם.

במאי: מארק נוולדין. שחקנים: ג'רארד בטלר, לוגאן לרמן, קיירה סדג'וויק, מארק סי. הול (95 דקות)

לספק ת'סחורה

לבן סלק (ג'יימס ברולין) יש סוכנות מכוניות כושלת. במאמץ אחרון להציל את העסק הוא סוחר צוות "עילית" של סוכנים ובראשם דון רדי (ג'רמי פיבן) – איש המכירות האולטימטיבי, שבלשון חדה וכריזמה בלתי נדלית יכול למכור חול לבדואים. לדון וצוותו יש שלושה ימים כדי למכור מעל 200 מכוניות, אבל אז נכנסת לתמונה הבת של הבוס, אייבי (ג'ורנדה שפירו), ומצליחה לגרום לדון לחוות את מה שמעולם לא חווה: כישלון.

במאי: ניל ברנן. שחקנים: ג'רמי פיבן, ג'יימס ברולין, וינג ריימס (89 דקות)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully