וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנכ"ל חדש לרשת קולנועי לב

עינב שיף

15.10.2009 / 11:58

גיא שני ימונה לתפקיד במקום אמו נורית שני, מייסדת הרשת שתעבור לעמדת היושב ראש

שינויים ברשת בתי הקולנוע לב. נורית שני, מקימת הקולנוע יחד עם בעלה איז'ו שני, מסיימת את תפקידה כמנכ"ל ותמונה ליושבת ראש הארגון. גיא שני, בנם של הזוג, ימונה לתפקיד מנכ"ל החברה וירון כפתורי, בעל חברת ההפקות "קיקרו", יכהן כמשנה למנכ"ל.

שני (43) אחראי בעשר השנים האחרונות על תחומי הרכש, המכירות לטלוויזיה, המדיות וה-DVD ברשת. הוא בעל תאור שני במשפטים ואב לשני ילדים.

עם הקמתו, הפך קולנוע לב לגורם המוביל בהצגת והפצת סרטים בישראל. בשנת 2009, למשל, הוצגו בקולנוע סרטים אשר ביחד הגיעו ל-27 מועמדויות באוסקר, ביניהם הזוכה הגדול "נער החידות ממומביי", "מילק", עליו זכה שון פן בתפקיד השחקן הטוב ביותר, "המתאבק" ואף הזוכה בפרס הסרט הזר - "פרידות" היפני. בפסטיבל ירושלים האחרון זכו יצחק ונורית שני באות הוקרה על פעילותם למען הקולנוע בישראל.

באחרונה הודיעה שני כי תתרום את כל רווחי הסרט "מחפשים את אריק" של הבמאי קן לואץ' לקרן הקולנוע הישראלי, במחאה על מהלכיו של הבמאי נגד ישראל ברחבי העולם. זאת לאחר כמה מקרים שבהם משך לואץ' את סרטיו מפסטיבלים שהציגו סרטים ישראלים שהופקו במימון ממשלתי. "סרטיו הם של במאי גדול, אבל מעשיו הם של אדם קטן", אמרה שני במהלך הקרנת "מחפשים את אריק" בפסטיבל חיפה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully