וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למה שלא נמכור את הותיקן?

15.10.2009 / 18:31

הקומיקאית עם הפה המלוכלך מציעה פיתרון לרעב העולמי - למכור את הותיקן ולתת את הכסף לעניים. אם זה יקרה, גם על השואה היא מוכנה לסלוח

הקומיקאית שרה סילברמן, אחת שידועה בזכות או בגלל השפה המלוכלכת שלה, מציעה פיתרון לרעב העולמי ופונה בקריאה נרגשת לאפיפיור, יוחנן בנדיקטוס ה-16: "תעבור מהבית שלך, שהוא עיר", אומרת סילברמן שמתייחסת לותיקן, כמובן, ומציעה לאפיפיור למכור אותו על מנת להאכיל את האוכלוסיה הרעבה של העולם.

את ההצעה הסאטירית היא העלתה ביום ראשון לרשת ומאז גורמים מרכזיים בכנסייה הקתולית ובארגוני זכויות האדם מתנגדים לתוכן הסרטון, לשפתו הבוטה ולרשת הבית של שרה סילברמן, HBO.

בסוכנויות הידיעות מצטטים גורמים מישראל שאומרים כי "הכנסיה הקתולית מפעילה יותר בתי חולים ומאכילה פיות של עניים, יותר ממוסדות פרטיים בכל העולם". מהצד השני מצוטט הכומר ג'ים מרטין שעומד בראש מגזין נוצרי כשהוא מציין שגם ישו בעצמו אמר למאמיניו שעליהם למכור את כל מה שיש להם כדי לעזור לעניים.

"ברמת האגו בלבד, אתה תהיה הגיבור הכי גדול בהיסטוריה", מסבירה סילברמן את הכדאיות לאפיפיור, שכנראה שלא יגיב על הסרטון, כמו גם נציגי הכנסיה הקתולית שלעת עתה לא מתייחסים לבקשתה של סילברמן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully