וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

א-הא מתפרקים

עינב שיף

15.10.2009 / 19:10

לאחר 27 שנים ולהיטי ענק כמו "Take on Me" ו- "Summer Moved On", הודיעו חברי ההרכב על סיום פעילותם המשותפת לטובת התמקדות בפרויקטים אישיים

ההרכב הנורווגי והמצליח A-Ha מתפרק. בהודעה שפורסמה היום (חמישי) באתר הרשמי של הלהקה, נכתב כי לאחר 27 שנים של עבודה משותפת, חבריה החליטו להתרכז בפרויקטים אישיים.

"בפירוש חיינו את סיפור ההרפתקאות האולטימטיבי לגברים במשך זמן רב ובאופן יותר מספק משציפינו לו", כתבו חברי הלהקה. "הפירוק עכשיו מאפשר לנו להיות מעורבים באספקטים משמעותיים אחרים של החיים, בין אם זו עבודה הומינטרית, פוליטיקה או לא משנה מה – אך כמובן בקונסטלציות שונות של מוזיקה ואמנות".

"אנחנו פורשים כלהקה, לא כאינדיבידואלים", הוסיפו. "שינוי הוא תמיד קשה וזה קל יותר לצאת לדרך בנפרד. הגיע הזמן להמשיך הלאה".

א-הא, בראשות מורטון האקט, נוסדה בשנת 1982 והתפרסמה בשל להיט הענק “Take On Me”, שלווה בקליפ חדשני. לאחר מכן הוציאה הלהקה להיטים נוספים, כמו “The Sun Always Shines on TV", ו-“Summer Moved On". השנה, הוציאה הלהקה אלבום חדש בשם “Foot of The Mountain", שצעד היטב במצעדי המכירות בבריטניה. היא תופיעה בפעם האחרונה ב-4 בדצמבר במגרש הביתי שלה באוסלו, בירת נורווגיה.

  • עוד באותו נושא:
  • א-הא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully