וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איזי סטאר אול סטארז מוסיפים הופעה

עינב שיף

16.10.2009 / 10:56

להקת הרגאיי שמתמחה בקאברים לרדיוהד, פינק פלויד והביטלס תופיע גם ב-21 באוקטובר במועדון הבארבי בתל אביב, לאחר שאזלו הכרטיסים להופעה ב-20 בחודש

הרכב הרגאיי Easy Star All Stars מוסיף הופעה בישראל. ההרכב יופיע במועדון הבארבי בתל אביב גם ב- 21 באוקטובר, בנוסף להופעה ב- 20, אליה אזלו כל הכרטיסים. מחיר הכרטיס להופעה הנוספת עומד על 150 שקלים במכירה מוקדמת ו-179 שקלים ביום המופע. את הכרטיסים ניתן להשיג במועדון הבארבי בתל אביב, במשרד הכרטיסים הקסטל ובאתר MisterTicket.co.il. ההופעה בישראל מתקיימת כחלק מפסטיבל תל אביב למוזיקה.

איזי סטאר אול סטארז הוא הרכב רגאיי שהתפרסם בעקבות אלבומי קאברים מיוחדים ל"OK Computer" של רדיוהד ולפני כן ל"Dark Side of The Moon" של פינק פלוינד. השנה הוציא ההרכב אלבום קאברים חדש ל"Sgt. Pepper Lonely Hearts Club Band" של הביטלס. הלהקה בת 10 הנגנים תבצע בישראל שירים משלושת האלבומים.

זהו ביקורה השני של הלהקה בישראל, לאחר שבשנת 2007 הופיעה הלהקה פעמיים במועדון הבארבי בתל אביב ובשתי הפעמים אזלו הכרטיסים להופעה. ההרכב הוא חלק מקולקטיב Easy Star, לייבל התקליטים המייצג אמנים כמו הבלק סידז, טיקלה, סיסטר קרול ועוד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully