וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רשמקול 68

אמיר אגוזי

16.10.2009 / 16:26

אז החושך מגיע מוקדם והסתיו יעלם מהר לטובת חורף, אבל זה לא אומר שהקאסט של אמיר אגוזי מתכוון להוריד ת'אווירה

Miike Snow – Animal (Mark Ronson remix) // Sony

The Heavy – How You Like Me Now // Counter // 4:00

Shawn Lee & Bei Bei – East // Ubiquity // 7:00

שניים מחברי הטריו מייק סנואו הם המפיקים השוודים Bloodshy & Avant, שאחראים ללהיטיהם של כוכבות פופ כמדונה, קיילי, השוגבייבז ובריטני ספירס ("Toxic"), אך אלינו הם מגיעים בזכות רמיקס הרגאיי הקליל והקליט של מארק רונסון, שעוטף אותם בהפקה נינוחה שאינה כה רחוקה מהאופן בו טיפל בעבר באיימי ווינהאוס או לילי אלן. מיד אחריהם, על ביט דומה למדי ואפילו שורת פתיחה כמעט זהה, הסינגל הראשון מאלבומם החדש של ה-Heavy, שגם אם אני לא לגמרי סגור עליו הוא עדיין מדבק למדי (ויש לו גם רמיקס של חברנו ג'וקר).

מסיים את שלישיית הפתיחה המעט רוקיסטית הזו הוא הקאבר החדש של שון לי וביי ביי לEast”" (במקור של בילי פול), שמטפל ב"מזרח" שבכותרת באופן מילולי עם תוצאות לא שגרתיות (ביי ביי היא נגנית גו-זנג, כלי נגינה סיני עתיק) – ערבוב בין רוחות המזרח הרחוק עם פאנק-פסיכדליה ונגיעות של ג'ז קוסמי.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

Fudge Fingas – Situation Diminished // Firecracker // 11:30

Mayer Hawthorne – Green Eyed Love (Waajeed remix) // Stones Throw // 15:30

Hudson Mohawke ft Dam Funk – Tell Me What You Want from Me // Warp // 18:35

Linkwood – Tears // Prime Numbers // 21:15

אלבומו של סנסציית הרטרו-סול מאייר הות'ורן, "A Strange Arrangement", כבר בחוץ באופן רשמי, ועכשיו תורם של הסינגלים והרמיקסים שבעקבותיו. הבלדה הנהדרת "Green Eyed Love" זוכה לטיפולו המסור של וואג'יד, מפיק ההיפ-הופ שמאחורי הרכב ההיפ-הופ/נו-סול פלטינום פייד פיפיירז (וחברו מדטרויט של ג'יי דילה המנוח), ששירם "On a Cloud" היה מהאהובים עלינו בשנה שעברה.

עוטפים את מאייר מכל הכיוונים הם מספר אמנים מסצינת המוזיקה הפורחת של סקוטלנד, שעל אף הבדלים ניכרים בז'אנרים והקשרים מוזיקליים, משתפים שם פעולה בצורה מרשימה תחת מספר ערבי מועדונים ומספר לייבלים קטנים. מייצגים את אדינבורו הם לינקווד והפאדג' פינגאס, שפועלים בקצה היצירתי של עולם הדיסקו-האוס ואחראים לכמה מעטיפות התקליטים הכי יפות שנראו בשנים האחרונות (סדרת ה-10 אינצ'ים המהממת של Firecracker).

מייצג את הסצינה של גלזגו הוא הדסון מוהוק, עם קטע לא אופייני מתוך אלבומו החדש "Butter", בו מתארח כוכב הבוגי מלוס-אנג'לס דיים פאנק (מקווה בשבילכם שבאתם לשמוע אותו אתמול בתל-אביב, ומי שלא פספס בענק). דיים פאנק גם הולך להתארח באלבומו הקרוב של מפיק הדיפ-האוס ממנצ'סטר טראס'מה – שבלייבל Prime Numbers שבבעלותו יצא כעת האלבום החדש של לינקווד, "System", מתוכו ג'אם הבוגי הארוך שסוגר קבוצת קטעים זו.

The Mole – unknown // 7 Inches of Love // 29:00

Mark E – Codsall Juniors // Endless Flight // 32:00

LCD Soundsystem – 45:33 (Trus’me remix) // DFA // 37:00

Runaway – Don’t Block the Box // On the Prowl // 43:20

אנחנו ממשיכים באווירת דיסקו-בוגי ולאט לאט מאיצים את הקצב. החל באחד מארבעה רי-אדיטים מאוד מאופקים ומיוחדים לקטעי דיסקו/סול שהוציא כעת The Mole (שיצאו באופן בלעדי על גבי שני תקליטי 7" מתוקים), ביומיום מפיק טכנו-האוס קנדי שקשור לחבורת Cobblestone Jazz של מת'יו ג'ונסון. מספר תקליטים שאוהבים עליו כרגע תמצאו בלינק פה למטה (ואם אתם קבועים אצלנו אז אתם כבר אפילו מכירים מהם).

מארק E ו-Runaway הם שניים מהשמות החמים בסצינת הדיסקו המודרנית, שמפיקים קטעים עם סאונד משויף ומועדוני אך לא נרתעים מבי.פי.אמים נמוכים מהמקובל. ביניהם תמצאו גם את הרמיקס של טראס'מה שהזכרנו קודם ל-"45:33" של LCD סאונדסיסטם, מתוך אותה חבילת רמיקסים שהביאה לנו את הרמיקס המושלם של ת'יאו פאריש, ללא ספק אחד הרמקיסים של השנה כולה.

Linkwood & House of Traps – Barely Eagle // Firecracker // 46:05

B.D.I. – City & Industry (World & Balloon dub) // Rush Hour // 50:25

Thomas Brinkmann – Isch (Soulphiction remix) // Curle // 54:45

Roof Light – In Your Hands // Styrax // 58:40

אנחנו סוגרים את מהדורת השבוע עם רבע שעה אחרונה מועדונית אך עמוקה, בין הדיסקו-האוס של לינקווד להאוס הדטרויטי של B.D.I בלייבל התמיד מעניין של חנות התקליטים האמסטרדאמית ראש-האור. "Isch" מתוך אלבומו מ-2004 של מפיק הטכנו תומאס ברינקמן יצא כעת כסינגל, ולא רק שהמקור הפצצתי זכה לסבב חיים חדש וכה מוצדק, הוא גם מקבל רמיקס מסור של סולפיקשן, מפיק האוס שחתום על כמה מההפקות המעניינות של השנים האחרונות. חותם את המיקס באופן סופי הוא קטע מתוך תקליט הבכורה של Roof Light - מפגש לילה מאוחר בין דיפ-האוס נוסח ת'יאו פאריש ל-2 סטפ/גאראג' נוסח מרטין ובוריאל. כן, עמוק עד כדי כך.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully