וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נחשפו קליפים ראשונים מתוך הסרט החדש על מייקל ג'קסון

עינב שיף

18.10.2009 / 1:06

בסרט, שעוקב אחר החזרות ל-"This Is It", מופע הקאמבק שלא היה, נראה ג'קסון במצב בריאותי טוב, בכושר ריקוד מצוין ומעורב למדי בעבודת הצוות של המופע

כעשרה ימים לפני צאתו לאקרנים של "This Is It", סרט התעודה אודות החזרות למופע הקאמבק שלא היה של מייקל ג'קסון, יוצאים לרשת מספר צילומים מתוך הסרט אשר חושפים כטפח מהצפוי וגם מגלים פרטים חדשים על מצבו של ג'קסון בימים שקדמו למותו ב-25 ביוני השנה.

בקטעים ששוחררו ופורסמו, בין השאר, ב-LA Times , ב-NME וב-Times Online, נראה ג'קסון עורך חזרות לביצוע השירים "Human Nature" ו-"You Make Me Feel", והכל מסכימים שהוא נראה במצב טוב בהרבה מזה שדובר עליו מיד לאחר מותו. ג'קסון נראה בשליטה מלאה, במיוחד כשהוא רוקד, וקשה לנחש מתנועותיו שמדובר ככלות הכול באדם בן 50. ג'קסון גם נראה מעורב בעבודת הלהקה מסביבו, במיוחד הרקדנים עמם הוא היה אמור לבצע את השירים. לדברי אחד מהם, "קשה היה לעמוד ליד מייקל. האנרגיה שיצאה ממנו הייתה רבת עוצמה".

"הוא היה המנצח, הוא היה האיש", אמר במאי הסרט והמופע, קני אורטגה. "הוא לא סתם עבד על המופע, הוא ירד לפרטי פרטים. הלהקה, הרקדנים, הצוות הטכני ואנשי התאורה - כולם היו חייבים לשים לב אליו והוא וידא שכולם ידעו זאת".

הסרט יגיע למסכי הקולנוע למשך שבועיים בלבד ב-28 באוקטובר. כבר עכשיו נרשמת בהלת כרטיסים במקומות רבים ברחבי העולם. בארצות הברית נרשמו 1,600 זמני הקרנות שנמכרו מראש, מה שמציב את הסרט בצמוד ל- "New Moon", סרט ההמשך המצופה ל"דמדומים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully