וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יצורי פרא כובשים את אמריקה

אריאל קריל

19.10.2009 / 9:41

בעזרתו של ספייק ג'ונז, השתלט הילד מקס לא רק על המפלצות בארץ יצורי הפרא אלא גם על הקופות בארצות הברית. "Paranormal Activity" ממשיך לעשות כסף

מאז ומעולם היו עיבודים קולנועיים לספרי ילדים מתכון די בטוח ללהיט. וכשהאופה הוא אחד כמו ספייק ג'ונז, חבר של כבוד בחבורת הילדים נצחיים שכובשת לאט אבל בטוח את הוליווד, הסיכויים הגבוהים כבר הופכים כמעט לוודאות. ואכן, כבר בסוף השבוע הראשון להקרנתו, כבש סרטו החדש של ג'ונז, "ארץ יצורי הפרא", המבוסס על ספר הילדים המיתולוגי בעל אותו שם שכתב מוריס סנדק, את ראש טבלת שוברי הקופות בארצות הברית ובקנדה, עם הכנסות של 32.5 מיליון דולר.

סרטו של ג'ונז לא היה היחיד שנכנס לטבלה כבר בסוף השבוע הראשון להקרנתו. המותחן "Law Abiding Citizen", בבימויו של פ. גארי גריי ובכיכובם של ג'יימי פוקס וג'רארד באטלר, נכנס הישר למקום השני עם 21.3 מיליון דולר. ואילו למקום החמישי, אחרי "Paranormal Activity" ו"טיפול זוגי", הגיע "האב החורג" – עיבוד מחודש לסרט האימה בעל אותו שם מ-1987 – שגרף 12.4 מיליון דולר בסוף השבוע הראשון שלו בקולנועים.

בתוך כך, ממשיך "Paranormal Activity" של הישראלי לשעבר אורן פלי לטפס בטבלה. לאחר שבשבוע שעבר זינקו הכנסותיו מ-500 אלף דולר ל-7 מיליון והצניחו אותו במקום החמישי, השבוע נרשם זינוק נוסף והסרט מסתמן כאחד הלהיטים הגדולים של הסתיו. 20 מיליון דולר הביא ממשיך דרכו של "The Blair Witch Project", שעל פי השמועות הופק בתקציב של 15 אלף דולר בלבד, וההייפ סביבו רק הולך וגובר. מיד אחריו, במקום הרביעי בטבלה, עם 18 מיליון דולר בקופות, הוא מספר אחת של השבוע שעבר – הקומדיה הרומנטית "טיפול זוגי" בכיכובו של וינס ווהן.

גם לאחר חמישה שבועות בטבלה, "גשם של פלאפל" ממאן לעזוב וניצב במקום השישי עם 8.1 מיליון דולר בקופות. אחריו נמצא מספר שתיים של השבוע שעבר, "Zombieland", עם 7.8 מיליון. "צעצוע של סיפור 3" ירד מהמקום החמישי למקום השמיני עם 3 מיליון דולר. ואילו "המחליפים" ו-"The Invention of Lying" סוגרים את הטבלה עם 1.9 מיליון דולר בקופות וירידה של שלושה מקומות כל אחד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully