וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נחשף הסרט של קנייה ווסט וספייק ג'ונז

19.10.2009 / 10:44

במרץ בשנה שעברה הובטח לנו שיתוף פעולה בין הראפר קנייה ווסט לבמאי ספייק ג'ונז והיום הוא נחשף. קבלו הצצה פילוסופית על הצרות של אנשי התהילה

כבר במרץ האחרון חשף שותפו להפקה של ספייק ג'ונז, וינסנט לנדיי, כי קנייה ווסט וג'ונז ("להיות ג'ון מלקוביץ'", "אדפטיישן", "ארץ יצורי הפרא" וקליפים של אינספור כוכבים) יחזרו לשתף פעולה לראשונה אחרי הקליפ ל"Fleshing Lights" בסרט קצר. היום (שני) נחשפת במפתיע התוצאה - 15 דקות סוריאליסטיות בהן ווסט נע בין מציאות לדמיון דרך אלכוהול, סקס ו - זהירות ספוילר - סצנת חרקירי ביזארית לסיום. הסרט נקרא "We Were Once A Fairytale" ובמהלכו מושמע השיר "See You in My Nightmares" מתוך אלבומו האחרון של ווסט.

ההופעה הביזארית של ווסט בסרט הקצר של ג'ונז היא עוד חלק ברעש התקשורתי שעורר ווסט לאחרונה, בעיקר בטקס פרסי הוידאו של MTV, שם התפרץ לנאום הזכייה של זמרת הקאנטרי טיילור סוויפט והתנצל מאוחר יותר על ההשפלה הפומבית בפניה, בפני אמה ובפני אמריקה בתכנית של ג'יי לנו.

סוויפט תקבל הזדמנות להשיב לקנייה ווסט כגמולו בחודש הבא, עם השתתפותה הצפוייה בתכנית "סאטרדיי נייט לייב". כוכבת הקאנטרי כבר אמרה לסוכנויות הידיעות שיש לה לא מעט רעיונות למערכונים על כל הדברים המשוגעים והמצחיקים שקרו לה בחודש האחרון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully