וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההמתנה נגמרה: שיר חדש לריהאנה

עינב שיף

20.10.2009 / 17:52

"Russian Roulette" הוא הסינגל החדש של הזמרת, הראשון מאז תקף אותה כריס בראון בפברואר האחרון. האלבום ייצא ב- 23 בנובמבר

אחרי אחת השנים הקשות בקריירה שלה, ריהאנה חוזרת עם סינגל חדש מתוך אלבום חדש, שייצא ב- 23 בנובמבר. השיר נחשף היום (שלישי) ושמו הוא “Russian Roulette" ולאלבום יקראו “Rated R.". השיר מושמע כרגע באתרה הרשמי של הזמרת בלבד, ולאחר מכן הוא צפוי להציף את תחנות הרדיו.

על פי הפרסומים, ריהאנה צפויה לשתף פעולה באלבום החדש, הרביעי שלה במספר, עם כוכבים כמו ג'סטין טימברלייק, Akon, זוכה הגראמי ני-יו, קנייה ווסט ועוד. על פי פרסום באתר אמאזון, ייתכן שהאלבום יהיה כפול.

השיר עצמו, בהפקת ני-יו, הוא איטי ויחסית אפל. מילות הפזמון הן "אני מתה מפחד/ אך אני לא עוזבת/אני יודעת שאני חייבת לעבור את המבחן הזה/אז פשוט תלחץ על ההדק". ייתכן והמילים מרמזות על התקרית האלימה בין הזמרת לבין כריס בראון בפברואר השנה, בה תקף האחרון את ריהאנה באלימות. התקיפה הסתיימה בהרשעתו בפלילים במסגרת עסקת טיעון.

לאחר המקרה מיעטה ריהאנה בהופעות פומביות, מלבד קידום הסינגל “Run This Town" של ג'יי זי, בו היא שרה לצד קנייה ווסט. ריהאנה הופיעה עם השניים בתוכנית הבכורה של ג'יי לנו, שהוקדשה לתקרית קנייה ווסט-טיילור סוויפט. לפני חמישה ימים פרסמה ריהאנה טוויט בו הודיעה "ההמתנה נגמרה 23.11" מבלי להוסיף. היום הודיעו כלי התקשורת כי שיר חדש ייצא לאתר הרשמי. כעת, נראה שאכן ההמתנה נגמרה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully