וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פורש המנהל האמנותי של תיאטרון אורנה פורת

עינב שיף

21.10.2009 / 12:39

יאקי מחרז ביקש לסיים את תפקידו לאחר שלוש שנים בשל רצונו לחזור למחזאות ולבימוי. "לא קל ליצור הצגות משלך כשאתה בתפקיד חשוב ואחראי", אומר מחרז

יאקי מחרז, המנהל האמנותי של תיאטרון אורנה פורת לילדים ונוער מסיים את תפקידו לאחר שלוש שנים. הנהלת התיאטרון הודיעה היום (רביעי) כי מחרז ביקש לסיים את תפקידו וכי ועדת איתור בראשות יושב ראש התיאטרון, מיקי ירושלמי, תפעל למציאת מחליף שייכנס לתפקידו בסוף שנת 2009.

"אחרי שש שנים מרתקות בתיאטרון אורנה פורת אני מרגיש רצון וצורך עז לחזור אל מקומי כיוצר, כמחזאי ובמאי", מסר מחרז. "לא קל ליצור הצגות משלך כשאתה בתפקיד חשוב ואחראי שבמרכזו אתה צריך ללוות יוצרים, כותבים ובמאים בתהליכי העבודה שלהם. תיאטרון אורנה פורת נמצא באחת התקופות המשגשגות שלו ואני בטוח שהמנהל האמנותי החדש ימצא מערכת חמה, איכותית ומשובחת שמאתגרת ליצירה".

ירושלמי הוסיף ואמר כי "אני מאחל ליאקי מחרז הצלחה בהמשך דרכו, אני בטוח שילדים רבים ימשיכו ליהנות מיצירותיו גם מחוץ לתיאטרון אורנה פורת. העבודה במחיצת יאקי הייתה תמיד נעימה, חווייתית ויצירתית".

תיאטרון אורנה פורת נחשב לאחד התיאטראות הבולטים בישראל בתחום הילדים והנוער ובשנים האחרונות הוא נמצא במגמת גידול בכמות ההפקות וההצגות. בשנה האחרונה הפיק התיאטרון שש הצגות אותם הריץ כ-1,457 פעמים השנה לעומת 1,042 בשנה שעברה.

יחד עם עוד שש הפקות חדשות שהופקו השנה והרפרטואר הקודם יציג התיאטרון השנה 1457 הצגות בכל רחבי הארץ, לעומת 1042 הצגות בשנה שעברה. כמו כן מצביעים הנתונים על גידול משמעותי ברוכשי המנויים להצגות התיאטרון ועל צמיחה בכמות הנרשמים לסדנאות הנוער. בתקופת מחרז נוצרו פרויקטים כמו "עידוד יוצר צעיר", במסגרתה נבחר הבמאי שי פיטובסקי ליצור הצגה בתיאטרון וכן פרויקט "נוער משחק בתקווה" בשיתוף עם בית הספר למשחק של יורם לוינשטיין הפועל בשכונת התקווה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully