וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נבחרה ועדה חדשה לפרס התיאטרון

עינב שיף

21.10.2009 / 13:09

10 חברים, ביניהם ישראל גוריון ויושב ראש האקדמיה לשעבר שלי טימן יקבעו את המועמדים לפרס בצורתו המחודשת

הנושא המעסיק את עולם התיאטרון הוא חברי הועדה שנבחרה לקבוע את צורתו החדשה של פרס התיאטרון הישראלי. היום נחשפו זהות חברה הועדה לראשונה והיא כוללת עד כה את חוקרת התרבות ד"ר דיתי רונן, מעצב האורה דני רדלר, אשת התיאטרון ומנכ"לית בית האופרה הישראלי חנה מוניץ, השחקן יהודה אפרוני, המוזיקאי והשחקן ישראל גוריון, המתאם האמנותי מיכאל אייזנשטדט וסמנכ"ל מוזיאון ארץ ישראל בתל אביב, צחי בקר.

לצד הוועדה הבוחרת נבחרה ועדה שתלווה את הפרס כמעין ועדת בקרה. הוועדה מורכבת מבחירי המנכ"לים והמנהלים בתיאטרון הישראלי, כמו מנכ"לית משותפת של הבימה, אודליה פרידמן, מנכ"ל הקאמרי נועם סמל, מנכ"לית בית לסין ציפי פינס, מנכ"לית תיאטרון גשר לנה קריינדלין, מנכ"ל תיאטרון החאן בירושלים יקי הרטל, מנכ"ל תיאטרון חיפה דרור גרבר, מנכ"ל תיאטרון היידישפיל שמואל עצמון ומנכ"ל תיאטרון באר שבע היוצא, נתן דטנר.

בנוסף, הוכרזו הקטגוריות בהן יוענק הפרס בשנה הקרובה. המחזה המקורי הטוב של השנה , הצגת המחזה המתורגם הטוב של השנה, העלאה מחודשת של המחזה הטוב של השנה, הצגת הקומדיה של השנה, הצגת הבידור של השנה (הפרס יוענק על הבמה לנציגי התיאטרון/המפיק: מחזאי, במאי, או שחקן. שניים מהם), הביצוע הטוב ביותר של שחקן בתפקיד ראשי, הביצוע טוב ביותר של שחקנית בתפקיד ראשי, הביצוע הטוב ביותר של שחקן בתפקיד משנה, הביצוע הטוב ביותר של שחקנית בתפקיד משנה, עיצוב התפאורה הטוב ביותר, עיצוב תלבושות הטוב ביותר ועיצוב תאורה הטוב ביותר.

לצד קטגוריות אלו, בכל שנה יוחלט האם להעניק פרסים בנפרד בקטגוריות הבאות: מחזאי של השנה בנפרד מהצגת המחזה המקורי של השנה, מחזמר, הלחנה חדשה של מוסיקה, כוריאוגרפיה וכן קטגוריות נוספות עליהן תחליט הועדה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully