וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הצליל הגואל

עינב שיף

23.10.2009 / 8:44

אוולין הגואל לוקחת את כל יכולות המשחק שלה ואהבתה לשפות למופע חדש, בו תשיר שירים ב-9 שפות. "אני מבצעת שירים שריגשו אותי"

כבר כמה שנים שאוולין הגואל שומרת את התחביב האמיתי שלה, המוזיקה, בבטן. אבל הגואל, מהשחקניות האקספרסיביות של הקולנוע הישראלי, לא מצליחה להתאפק ומחר (שבת) היא תעלה מופע טרום בכורה, בו היא מלווה בלהקה ושרה את השירים האהובים עליה בלא פחות מ- 9 שפות בעיבודים של חברתה הטובה, הזמרת דיקלה.

"יש שם ספרדתי, קטלנית, ערבית, אנגלית, צרפתית, עברית, מרוקאית, אלג'יראית-ברברית, יגוסלבית-צוענית והייתה עוד שפה אפילו, היא פשוט ברחה לי", היא אומרת לוואלה! תרבות. "מתישהו אני אלך על השפה הגרמנית, פשוט לא היה לי עוד זמן".

בחרת בקאברים רציניים מאד, כמו “Dance Me to The End of Love" של לאונרד כהן.

"מה שאני אוהבת במופע הזה הוא שתמיד אני יכולה לאתגר את עצמי, כי זה הכל שירים טובים, אני מכבדת כל שיר ושיר. המופע הזה גם יגדל עוד ועוד עם העיבודים המצוינים שעשתה דיקלה. מניסיונות קודמים שלי ראיתי אנשים שאני לא מכירה והם פשוט צמאים לזה".

לדברי הגואל, הבחירה להגיע למוזיקה דווקא עכשיו הגיע מהרצון להיחשף. אפילו שכשחקנית עשתה זאת לא מעט, הגואל אומרת כי לא הבינה עד כמה ניתן להיחשף עד שלא עלתה על במה. "הרבה יותר קשה לעמוד על במה עם מה שאתה", היא אומרת. "אתה פשוט שר שיר ואתה יודע שהולכים להסתכל עליך כי אתה מבצע ז'אק ברל. לכן באתי למופע הזה עם המון אהבה ועם המון מה שאני מרגישה בבטן".

היית רוצה לפתח את זה לאלבום?

"האמת היא שמדברים איתי על לכתוב לי ולעשות לי, אבל אני עדיין לא שם. אני קודם כל נמצאת במוזיקה, במה שאני אוהבת ומה שדיבר אליי. לא באתי למופע הזה כזמרת פר-אקסלנס. באתי למופע הזה כאישה שהשירים האלו עבדו עליה, ריגשו אותה והיא רוצה לרגש אחרים וזהו בינתיים. אבל הכל פתוח, לא אומרים לשום דבר 'לא' כשמדובר באמנות".

אוולין הגואל תופיע בליווי להקה בקפה ביאליק בתל אביב בשבת הקרובה. בחודש הבא תערוך הגואל מופע בכורה בתיאטרון תמונע בתל אביב

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully