וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קנייה ווסט זכאי

עינב שיף

23.10.2009 / 23:45

בית המשפט בלוס אנג'לס החליט לבטל את האשמות התקיפה נגד הראפר, לאחר שיבצע 50 שעות שירות לקהילה. עורכת דינו: "הוא עבר קורס לשליטה בכעסים"

ההאשמות נגד קנייה ווסט בגין ונדליזם יבוטלו, לאחר שהראפר יבצע 50 שעות עבודות שירות, כך קבע היום (שישי) בית המשפט בעיר לוס אנג'לס. ווסט הואשם כי ב-11 בספטמבר 2008 תקף יחד עם מנהלו דון קראולי צלמי פפארצי בשדה התעופה. נגד השניים הוגש כתב אישום שהרשעה בו הייתה עלולה לגרור עונש מאסר.

עורכת דינו של ווסט, בלייר ברק, טענה כי ווסט ומנהלו עברו קורס לשליטה בכעסים בעקבות המקרה והציג קבלות המעידות כי השניים שילמו את מחיר המצלמות במלואן. ברק אמרה כי השניים "מלאי חרטה" על התנהגותם. מנגד, טען סגן הפרקליט העירוני כי הצילומים של השניים משדה התעופה מוכיחים כי במעשיהם הייתה כוונה פלילית. בית המשפט החליט לקבל את טענת עורכת הדין של ווסט וקראולי, אולם ציין כי התנהגותו של ווסט "בלתי מתקבלת".

ייתכן והתוצאה החיובית הזו מבחינתו של ווסט היא צעד ראשון בדרך ליציאה משרשרת התקריות בהן היה מעורב לאחרונה. רק השבוע פרצה שמועה ברשת (בטוויטר בעיקר) כאילו הוא מת, ולפני כן הייתה התקרית המביכה עם טיילור סוויפט בטקס פרסי הקליפים של רשת MTV.

  • עוד באותו נושא:
  • קניה ווסט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully