וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוריסי התמוטט במהלך הופעה

עינב שיף

25.10.2009 / 2:26

סולן הסמיתס לשעבר התמוטט על הבמה במהלך הופעה באנגליה והובהל לבית החולים. מצבו יציב

מוריסי הובהל אמש (שבת) לבית חולים לאחר שתמוטט במהלך הופעה. סולן הסמיתס לשעבר עלה לבמה בסווינדון, אנגליה, הספיק לבצע שיר אחד ואז נפל לרצפה. אחד מחברי הלהקה הוציא אותו אל מחוץ לבמה ולאחר מכן הובהל הזמר לבית החולים בעיר. הרופאים הגדירו את מצבו "יציב" ו-25 דקות לאחר ההתמוטטות מפיקי המופע הודיעו לקהל כי ההופעה מבוטלת.

על פי דובר חברת שירותי ההצלה שהגיעה למקום, התקבל דיווח אודות אדם הסובל מבעיות נשימה והוא ללא הכרה. "נשלח פרמדיק באמבולנס מתוגבר. הם הגיעו למקום ומצאו אותו בהכרה כשהוא מרגיש לא טוב בכלל". דובר בית החולים אמר כי "מוריסי נבדק על ידי הצוות הרפואי ומצבו יציב".

מוריסי (50), סבל באחרונה ממחלה שהביאה אותו לבטל סדרה של הופעות באנגליה ובארצות הברית בחודשים מרץ ומאי. אמש הוא הספיק לבצע רק את "This Charming Man", הלהיט של הסמיתס משנת 1983 כשיר הפתיחה, לאחר מכן ברך את הקהל בברכת "ערב טוב, כנראה" ואז התמוטט.

מוריסי, מהיוצרים הגדולים והנחשבים בתולדות הרוק, הכריז לאחרונה על צאת אוסף בי-סיידים בשם "Sword". לפני כשנה הוציא את "Years of Refusal", אלבום סולו נוסף בקריירה העשירה שלו. בחודש יולי בשנה שעברה הופיע מוריסי לראשונה בישראל, במסגרת סיבוב ההופעות לקידום אוסף הלהיטים שלו.

  • עוד באותו נושא:
  • מוריסי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully