וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אימה ישראלית שוברת קופות

עינב שיף

25.10.2009 / 20:32

"Paranormal Activities" של אורן פלי כבש את המקום הראשון בטבלת שוברי הקופות והשאיר את מותג האימה "המסור" הרחק מאחור

רויטרס

“Paranormal Activity", סרט האימה המדובר של הישראלי לשעבר אורן פלי, גבר על המותג הוותיק של "המסור" שחגג סרט שישי בסדרה. סרטו של פלי הרוויח 22 מיליון דולר בסוף השבוע לעומת 14.79 מיליון דולר בלבד של "המסור 6", הפתיחה החלשה ביותר בתולדות הסדרה. אם זה לא מספיק, “Paranormal Activity" הוקרן ב-1,945 בתי קולנוע לעומת 3,0306 של "המסור 6", מה שרק מחזק את גודל ההישג. נקווה שהמפיצים הישראלים שרואים את הנתונים יבינו את המסר, ויביאו את הסרט גם לישראל.

למרות שבשבוע הבא הסרט עתיד להימחץ על ידי “This Is It" של מייקל ג'קסון, ההישג של “Paranormal Activity", על תקציבו הזעום ושיטת השיווק הייחודית שלו, הופכים את ההשוואות ל"פרויקט המכשפה מבלייר" למבוססות יותר ויותר. בזווית הישראלית, קשה לראות קולנוען שמוצאו מארץ הקודש מצליח לשחזר הישג של 62.4477 מיליון דולר (סך ההכנסות של הסרט בארצות הברית) בקרוב.

ספייק ג'ונז ו"ארץ יצורי הפרא" שלו יורדים מהפסגה למקום השלישי עם 14.42 בסוף השבוע האחרון, כש“Law Abiding Citizen" יורד גם הוא למקום הרביעי עם 12.713 מיליון דולר בסוף השבוע. “Couples Retreat" הניב בסוף השבוע השלישי להקרנתו 11.09 מיליון דולר, שהתעלו מעל הפתיחה המאכזבת של “Astro Boy" ( עם ניקולס קייג' ודונלד סאת'רלנד) שהכניס 7.01 מיליון דולר בסוף שבוע הבכורה. "האב החורג", נציג נוסף לז'אנר האימה בטבלה, הכניס 6.5 מיליון דולר שהספיקו למקום השביעי.

רגע לפני ש"New Moon" משתלט כליל על עולם הערפדים, מגיע " Cirque du Freak: The Vampire's Assistant", עיבוד קולנועי לסדרת ספרי פנטזיה בנושא, שהפיקה אולפני יוניברסל. לאחר סוף השבוע הראשון להקרנות, נראה של“New Moon" אין מה לחשוש, כיוון שהראשון הניב 6.34 מיליון דולר בלבד בסוף השבוע האחרון. "גשם של פלאפל" עומד לסיים סיבוב מכובד להפליא שהרים אותו חזק למירוץ האוסקר עם 5.6 מיליון דולר בסוף השבוע השישי להקרנתו ואילו “Zombieland" מנפנף לשלום לטבלת שוברי הקופות עם 4.3 מיליון דולר בסוף השבוע הרביעי להקרנתו.

.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully