וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בכורה: הרמיקס של חובבי ציון ל"אפטר בסדינים"

עינב שיף

26.10.2009 / 1:14

להיט הדאנס של Maze מקבל כבוד מהיוצרים של "רוצה בנות" ונוי אלוש מסביר לוואלה! תרבות למה קשה בדאנס בארץ ואיך העבודה עם מיכל אמדורסקי

יח"צ - חד פעמי

(חובבי ציון, צילום: יח"צ)

בשלב מסוים, נוי אלוש לא הבין למה מתקשרים אליו ומבקשים ממנו להופיע במועדונים, הרבה אחרי שהצמד בו הוא היה חבר יחד עם דור דקל (שמיקסס לגלעד שגב), חובבי ציון, גמר את הסוס על "רוצה בנות" ההיסטרי. "ואז הקשבתי ל"אפטר בסדינים" של Maze והבנתי – אנשים פשוט חושבים שאנחנו זה הם".

הדמיון בין הלהיט של חובבי ציון לזה של Maze הוביל לשיתוף הפעולה הזה, שאלוש חש אליו סימפתיה יתרה, דווקא בגלל אותו דמיון. "הם שני חבר'ה די פופולריים במועדונים ובשטח, בחצי השנה האחרונה הם מופיעים 4-5 פעמים בשבוע וטוחנים את הסלולר", מספר אלוש, "בגלל שהשיר הוא מאותה אוירה כמו שלנו, ישר נהיה דיבור שנעבוד ביחד".

נחמד שסוף סוף יש ל'רוצה בנות' המשך.

"מה שהפתיע אותנו שזה קרה רק שנה וחצי ושנתיים אחרי. חשבנו שאחרי שאחרי ש'רוצה בנות' הפך להיט, יתחילו לכתוב כאן מלא טקסטים בהפוך על הפוך, אבל לקח לזה זמן כי נורא קשה בארץ עם הפופ. עכשיו החוכמה היא לשמור על זה. להגיד לך שאנחנו הצלחנו לשמור על זה? לא, ובגלל כל הבלאגן הזה ואי שמירת המומנטום, התפרקנו".

והנה, חזרתם.

"לרמיקס הזה חזרנו אחרי שנה ועכשיו אנחנו עובדים על דברים חדשים. 'רוצה בנות' גם נתן לנו הרבה קרדיט מאחורי קלעים, כך שאני למשל עובד עם מיכל אמדורסקי על סינגל חדש".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

איך הולך שם באמת?

"השבוע אני עובד על ההפקה. אני אעבוד טיפה באולפן. ממש כיף להפיק קטע של דאנס-פופ. אני כותב ומלחין את השיר, כך שהפעם זה יהיה המנון דאנס נשים, 'Raining Men' סטייל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully