וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרסי Q: הלילה של מיוז ולילי אלן

עינב שיף

27.10.2009 / 1:25

מיוז זכתה בפרס הלהקה הטובה בעולם ואלן בפרס שיר השנה בטקס הפרסים של מגזין המוזיקה האנגלי. פרס אלבום השנה הוענק לקסביאן

מיוז, קסביאן ולילי אלן הם הזוכים הגדולים בטקס פרסי ה-Q, שערך הערב (שני) מגזין המוזיקה הוותיק באנגליה. מיוז, שהוציאה באחרונה אלבום חמישי ומצליח, זכתה בפרס "הלהקה הטובה בעולם", כשהיא גוברת על אואזיס המפורקת, שחבריה - האחים המסוכסכים למשפחת גאלגר - לא הגיעו כמובן לטקס.

ההרכב קסביאן זכו בפרס "האלבום הטוב ביותר של השנה" על אלבומם השלישי, "West Ryder Pauper Lunatic Asylum", ולילי אלן זכתה בפרס "השיר הטוב ביותר" על 'The Fear" מתוך אלבומה השני. אלן סיפקה את השערוריה התורנית כשהדליקה סיגריה באזור אסור לעישון, ולאף אחד לא היה אומץ לומר לה לכבות אותה.

פרס המופע החי הטוב בעולם הוענק לארקטיק מאנקיז ופרס האמן החדש הטוב ביותר ל-White Lies. פרס הקליפ הטוב ביותר הוענק לליידי גאגא על הווידיאו לשיר "Just Dance" והפרס לפריצת הדרך של השנה הוענק ל-Mr. Hudson.

בטקס מוענקים גם שורה של פרסי מחווה לכוכבי ענק. השנה קיבלו Spandau Ballet את פרס מודל חיקוי של Q, הספיישלז - את פרס ההשראה של Q, וסוניק יות' - את פרס ההתעמקות בסאונד של Q.

פרס האלבום הקלאסי הוענק ל-"Unforgettable Fire" של U2, פרס האייקון - למריאן פיית'פול, פרס האגדה החיה - לסולן ההרכב Orange Juice, אדווין קולינס, פרס השיר הקלאסי - ל-"Relax" של Frankie Goes to Hollywood, פרס כותב השירים הקלאסי - לקאט סטיבנס, ופרס התרומה היוצאת מהכלל למוזיקה - לסולן לד זפלין, רוברט פלאנט.

בתוך שרשרת הפרסים בלטו הספיישלז, שסולנם טרי הול ניצל את ההזדמנות למחאה פוליטית. לאחר שקיבל את הפרס מידיה של איימי ויינהאוס, שהופעתה באירוע עוררה עניין גם היא, יצא הול בקריאת התנגדות חריפה נגד ניק גריפין, ראש המפלגה הלאומנית אשר נחשב למכחיש שואה. "הייתי רוצה לתקוע למכחיש השואה השמן את הפרס הזה בתחת", אמר הול.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully