וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריקי ג'רווייס ינחה את טקס פרסי גלובוס הזהב

עינב שיף

27.10.2009 / 12:21

השחקן והקומיקאי הבריטי נבחר להוביל את הטקס היוקרתי, ששנים התבסס על מנחים מתחלפים. "הוא אחד האנשים המצחיקים על הפלנטה", הסבירו ב-NBC את הבחירה

השחקן והקומיקאי הבריטי ריקי ג'רווייס ינחה את טקס פרסי גלובוס הזהב, שייערך ב-17 בינואר 2010. זו תהיה הפעם הראשונה מזה 15 שנה שבה מנחה יחיד יוביל את הטקס, לאחר שבשנים קודמות הציגו את הפרסים מנחים מתחלפים. "דחיתי הצעות רבות דומות לזו", אמר ג'רווייס, "אבל יש כאלו שאתה פשוט לא אומר להן לא".

ג'ארוויס ייכנס לנעליהם של ג'ון לרוקט וג'נין טרנר, שהנחו את הטקס בשנת 1995. מפיקי הטקס החליטו בעבר שמנחי הפרסים מספקים לטקס את כמות מספקת אבק כוכבים ולכן מאז הטקס שהנחו לרוקט וטרנר לא הציבו מנחה מוביל בחזית הבמה. אולם בעקבות התרשמותם מהופעתו של ג'רווייס בטקס הקודם, הוחלט לבחור בו כמנחה. "ריקי הוא אחד האנשים המצחיקים על הפלנטה וסיפק כמה מהרגעים המשעשעים ביותר בתולדות טקסי הפרסים", אמר פול טלגדי, סגן נשיא ברשת NBC שתשדר את הטקס.

המועמדים לפרס גלובוס הזהב יוכרזו ב- 15 בדצמבר. הפרס, הנחשב לשני ביוקרתו בתחום הקולנוע (לאחר האוסקר), מעניק פרסים גם לסדרות טלוויזיה בתחומי הדרמה והקומדיה. בשנה שעברה זכה "ואלס עם באשיר" של ארי פולמן בקטגורית הסרט הזר הטוב ביותר וגם השנה צפויה ישראל להכניס מועמד לחמישייה הסופית. על המקום מתמודדים "עג'מי", שמתמודד גם על מקום באוסקר, ו"לבנון", שזכה באריה הזהב בפסטיבל ונציה ומופץ בארצות הברית על ידי חברת סוני החזקה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully