וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פסטיבל הגיטרה נרתם למאבקם של ילדי העובדים הזרים

עינב שיף

27.10.2009 / 13:50

הפסטיבל יארח עשרות ילדים שנמצאים בסכנת גירוש. יוזמת המחווה, הזמרת עלמה זהר: "הילדים נולדו בארץ, עברית היא שפת האם שלהם. מדינת ישראל מגרשת אותם בצורה אכזרית"

ביוזמתה של הזמרת עלמה זהר, פסטיבל הגיטרה יירתם למען ילדי העובדים הזרים העומדים בסכנת גירוש. מארגני הפסטיבל, שיתקיים בסוף השבוע הבא בחאן השיירות שבנגב, דאגו לאוטובוס מיוחד שיביא קבוצה של ילדים בני עובדים זרים לפסטיבל, בהפקה משותפת עם ארגון מוקד סיוע לעובדים הזרים ו-"The Israeli Children". כמו כן, עומרי דולב, הבעלים של קבוצת לב גרופ (שמייצגת את זהר) וממפיקי הפסטיבל, הודיע כי יתרום את רווחיו מהאירוע לרווחת ילדי העובדים הזרים.

"1,200 ילדים מועמדים כיום לגירוש", אמרה זהר. "הילדים נולדו בארץ. הם מעולם לא יצאו ממנה. עברית היא שפת האם שלהם. הילדים האלה הם קורבנות של מדיניות 'הדלת המסתובבת' לפיה מדינת ישראל מגרשת עובדים ובו בזמן ממשיכה לייבא אחרים, שיטה אכזרית שנועדה לקבע את מעמדם חסר ההגנה והזכויות של העובדים הזרים בישראל. ההתגייסות של כולם כאן חשובה ואני מודה למפיקי הפסטיבל שנרתמו לטובת העניין".

מפיק הפסטיבל, כרמי ווטרמן, ויוזמו, השחקן אלון אבוטבול, הצטרפו גם הם לעמדתה של זהר. "אנחנו גאים בה ושמחים לעזור במה שאנחנו יכולים כדי לעורר את המודעות ולשמח את החברים הקטנים שלנו", אמר אבוטבול. "אנחנו חשים שאנחנו עושים משהו אמיתי למען המאבק החשוב הזה".

פסטיבל הגיטרה יתקיים בין התאריכים 5-7 בנובמבר בחאן השיירות ויופיעו בו אמנים כמו זהר, אברהם טל, גבע אלון, יעל דקלבאום, דודו טסה ועוד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully