וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מה שהילדים אוהבים: ליל כל הקדושים

אלון עוזיאל

28.10.2009 / 12:42

ליל כל הקדושים זה בשביל גויים, אבל דוד אלון מכבד מסורת ומציע לכם ממתק קטן, תעלול שובב ואת דבנדרה בנהארט

Devendra Banhart / First Song For B (דקה 00:00)

כמה שעות אחרי שדלף "What Will We Be", האלבום החדש של דבנדרה בנהארט, פנה אליי אחד הילדים ואמר: "כמה שדבנדרה מנסה לעצבן אותי, הוא לא מצליח". הילד אז נשף בכבדות ולחש: "הקסם, הקסם". וכנראה שזה השטיק של דבנדרה - הוא בודק איפה בדיוק עובר הקו בו יאבדו האנשים את הסבלנות, ומגיע למרחק של מילימטר מהקו הזה. בתהליך הוא לא מוותר על גיוון, הרפתקנות מוזיקלית והמון כיף, כשלפעמים הוא זורק איזו קטע לא מעצבן כלל, עגמומי ומלטף שכזה, מאלו שהיו באופנה בתקופת הקולקציה הראשונה שלו. שיר כזה הוא "First Song For B" המקסים ואין ראוי ממנו לפתיחת המיקס של השבוע.

Julian Casablancas / 4 Chords Of The Apocalypse (דקה 02:52)

אבל עם כל הקסם של דבנדרה בנהארט, מי באמת יכול לקחת אותו ברצינות באותו השבוע שבו דלף האלבום של הקדוש-ברוך-הוא ג'וליאן קזבלנקס. "Phrazes For The Young" של קזבלנקס הוא כל מה שציפיתי לו ויותר. להגיד שמדובר בריליס הצד הכי טוב של מישהו מהסטרוקס יהיה אנדרסטייטמנט. יש באלבום שירים מכל הסוגים והצבעים ולכן בשלב זה נשמע בלדה עצובה שמדגישה את השורה "זה נחמד להיות חשוב/ אבל זה כל כך קרוב ללהיות נתעב" ובהמשך נביא את הבום הגדול שפותח את האלבום.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

Jarvis Cocker / Fantastic Mr. Fox AKA Petey's Song (דקה 07:49)

מישהו היה צריך לזרוק בנג'ו לידיים של ג'רוויס קוקר כבר מזמן ולהסביר לו שהוא צריך לנגן איתו שירים מטופשים לגיל הרך. אם אנחנו סגורים על זה שאין פאלפ יותר, אז כבר עדיף את זה מאשר קריירת סולו סטנדרטית ולא מלהיבה. מצד שני קוקר רומז לאיחוד מתקרב בגלסטנברי 2010, אז מוקדם לדעת.

Phoenix / Armistice - Yacht Remix (דקה 09:07)

כבר שבועות שאני חופר לכם כאן עם רימקסים וקאברים לפיניקס, ואני מבטיח שאחרי היום, זה לא יקרה יותר. פשוט סוף סוף הגיע לרשת פרויקט הרימיקסים של אלבומם האחרון "Wolfgang Amadeus Phoenix", ויותר לא יהיו דליפות חד שבועיות - הכל שם, בערימה אחת, ואפשר לאכול מזה עד שמתפוצצים. או רוקדים. או סתם מסתממים בשביל שיהיה כוח לרקוד או בשביל שלא יהיה רצון לאכול. כי אנורקסיה זה הכי, אחי.

The Normal / T.V.O.D (דקה 13:42)

השעה וחצי המוצלחת ביותר שלי החודש הייתה כשצפיתי ב"Synth Britannia", סרט דוקומנטרי חדש של בי-בי-סי 4 על התפתחות הסינת'-פופ. מעבר לסיפור המרתק; המרואיינים המעניינים (מברנרד סאמר ועד ניל טננט); מעבר למשפטים המבריקים (גארי ניומן למשל, אמר בתגובה לכך שהוא אליטיסט כי "אני לא מדבר בשביל האנשים, אני אפילו לא מכיר אותם"); מעבר למוזיקה הבאמת מוצלחת שיצאה מהז'אנר הזה (בעיקר בסוף שנות השבעים, אך לא רק) - כיף לראות את הסרט בגלל קטעי הארכיון המדהימים, שפשוט מוכיחים חד משמעית שפעם האנשים היו צבעוניים יותר, אפילו אם הם היו עם פחות מודעות ויותר גיחוך. אחד מהיוצרים שדובר עליהם בסרט הוא דניאל מילר, שהקליט תחת השם The Normal סך הכל סינגל כפול אחד (ואלבום לייב). נדמה לי שהוא היה האמן היחיד שהוזכר בסרט ולא באמת הכרתי, וזה חבל כי שני הקטעים שהוא הוציא הם באמת מצוינים. בגלל שבמקור הם יצאו ב-1978, הם נכנסים היישר לספוט של "מה שהמבוגרים אוהבים".

Kissy Sell Out / Go Explode (דקה 16:19)

הסינגל החדש של Kissy Sell Out, שבעצם נמצא על האלבום "Youth" שיצא כבר ביוני, הוא כנראה הדבר הכי לא אלטרנטיבי שאי פעם היה פה במדור. מדובר בקטע פופי, דביק ולא מיוחד בעליל, אבל איכשהו נדבקתי אליו. מה שאומר שאולי יש בו משהו. או שאני סתם מאבד את זה.

Julian Casablancas / Out Of The Blue (דקה 19:50)

"כן אני יודע שאני הולך לגהינום/ לבוש בג'קט עור/ לפחות אהיה בעולם אחר/ בזמן שאתם תשתינו לי על ארון הקבורה". כמו שאמרתי, ג'וליאן קזבלנקס מיצב את מקומו כאלוהים של ילדי האינדי - אם אתה לא מאמינים בו, אל תצפו להינצל.

Capgun Coup / Bad Bands (דקה 24:21)

Capgun Coup הם ההחתמה החדשה של Team Love, הלייבל הצדדי בבעלותו של קונור אוברסט. לסינגל הראשון והמעולה שלהם - סוג של סרף מחוספס אה-לה Wavves - הם קראו "להקות רעות", ואין לי ספק שהם עשו זאת רק בכדי שכותבי מוזיקה יגידו עליהם שהם בכלל לא להקה גרועה (אפילו שהם חוזרים ואומרים שלהקות גרועות הן הלהקות החביבות עליהם). אז הנה, הם הצליחו, וזה מעצבן - שונא שאנשים מצליחים להערים עליי, ועוד יותר מזה, שאני מבין את זה לכל האורך ועדיין משחק לידיים שלהם.

Relics / What To Feel (דקה 26:43)

השיר הנ"ל מנסה להגיד לנו איך להרגיש, אך כאשר שומעים את אווירת הלואו-פיי שוגייז שלו, המילים בכלל לא רלוונטיות.

Joensuu 1685 / I'm On Fire (דקה 29:21)

ואם כבר שוגייז, אז ג'ואנסו 1685 עשו כנראה סוג של תקדים בכך שהם חיברו בין סגנון השוגייזי האפלולי שלהם לשיר הידוע של ברוס ספרינגסטין ובכך הציגו אותו באופן אחר לחלוטין. יש משהו בספרינגסטין שמאוד מזכיר לי את פרינס והוא שאלו שני האמנים היחידים שאני לא באמת נהנה לשמוע את האלבומים שלהם, אבל כמעט בכל פעם שמישהו מכסה אותם זה נשמע מדהים. הכתיבה והלחנים שלהם פוגעים, אבל כנראה שאני לא כל כך מתחבר לאופן הביצוע שלהם. אם אתם כמוני, אתם תתלהבו מהקאבר הזה מאוד, ואם אתם לא כמוני, אני לא אוהב אתכם וזה לא משנה.

  • עוד באותו נושא:
  • תרבות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully