וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיטריסט הבלוז ג'ו בונמסה יופיע בישראל

עינב שיף

29.10.2009 / 9:00

היוצר הניו יורקי, שניגן עם אריק קלפטון ונחשב לאחד מנגני הגיטרה הטובים בעולם, יגיע להופעה אחת שתיערך ב-18 בדצמבר במועדון רדינג 3 בתל אביב

גיטריסט הבלוז ג'ו בונמסה יגיע להופעה אחת בישראל, שתתקיים ב-18 בדצמבר במועדון רדינג 3 בנמל תל אביב. בונמסה, יליד ניו יורק בו 32, נחשב לאחד מנגני הגיטרה הטובים בעולם. הוא נמצא על הבמות מגיל 10 ומוקדם מאוד הגיעו השמועות בדבר כישרונו לאוזניהם של נגני ענק כמו בי.בי. קינג ואריק קלפטון, עמו אף ניגן בונמסה. לצד קלפטון, שיתף בונמסה פעולה עם אמנים כמו גרג אולמן, ג'ו קוקר, סטיבן סטילס, סטיבי ווינווד ועוד.

כאמן סולו הוציא בונמסה עד כה שבעה אלבומי אולפן ועוד שני אלבומי הופעה חיה. בונמסה פוקד באופן קבוע את צמרת טבלת הבלוז של מצעד הבילבורד ומדי שנה הוא מופיע באולמות ענק כמו הרויאל אלברט הול באנגליה, שם ביצע לאחרונה ביחד עם קלפטון את הקלסיקה של האחרון, “Further On Up The Road".

את המופע מפיק ליאור קמלי, העומד מאחורי המופע הקרוב של פיטר מרפי במועדון הבארבי בתל אביב. מחיר 200 הכרטיסים הראשונים למופע עומד על 200 שקלים למי שירכוש אותם דרך אתר המופע, ולאחר מכן יטפס המחיר ל-229 שקלים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully