וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרי כנרת-זמורה ביתן ישובו למדפי סטימצקי

עינב שיף

28.10.2009 / 22:13

מנכ"לית סטימצקי ומנכ"לי הוצאת הספרים הגיעו להסכמה, לאחר שהוצאת הספרים איימה שלא לספק את ספריה למדפי הרשת

מהלך משמעותי במאבק המתמשך בתעשיית הספרות בין החנויות סטימצקי וצומת ספרים. איריס בראל, מנכ"לית סטימצקי, הודיעה הערב (רביעי) כי הרשת הגיעה להסכמה עם הוצאת הספרים החזקה בישראל, כנרת-זמורה ביתן , באשר לחידוש היחסים המסחריים בין השתיים, "לטובת הקוראים והסופרים בישראל", כפי שנמסר מהרשת.

משמעות הדבר היא כי ספרים של כנרת-זמורה ביתן, בין היתר של סופרים כמו סמי מיכאל, אתגר קרת, יהונתן גפן, דון דלילו ועוד יחזרו למדפי סטימצקי,

הוצאת הספרים ורשת החנויות הגיעו לפיצוץ ביחסיהן, על רקע המלחמה הממושכת עם רשת צומת ספרים, שנמצאת בבעלותה של כנרת זמורה-ביתן. היום פורסם בעיתון "הארץ" כי הוצאת כנרת- זמורה ביתן איימה להפסיק לספק ספרים להוצאת סטימצקי החל מחודש נובמבר, בעקבות "התנכלות" של סטימצקי אליהם, כפי שטנו המו"לים של ההוצאה, יורם רוז וערן זמורה.

בסטימצקי אומרים כי צומת ספרים תמשיך במבצעים המיוחדים ובקידום המאסיבי של ספרי כנרת זמורה ביתן. "בצומת בוודאי היו מעדיפים שלא יהיו ספרים בסטימצקי", אומרים שם, "אולם באמת לטובת הקוראים והספרים, כדאי שגם בסטימצקי, הרשת הגדולה בישראל, ניתן יהיה להשיג ספרים של כנרת-זמורה ביתן".

חבר הכנסת ניצן הורוביץ, המקדם את "חוק הספרים" למען העלאת מחיר ספר בשנתו הראשונה, בעקבות המלחמה בין הרשתות, הגיב הערב להסכם ומסר כי "עדיין יש צורך לקדם את החוק למען הקוראים, הסופרים והתרבות הישראלית".

בסטימצקי וכנרת- זמורה ביתן סירבו להרחיב רשמית מעבר להודעה לתקשורת. את תגובת ההנהלה והדוברות בצומת ספרים לא ניתן היה להשיג.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully